بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی و فروش,بهبود کسب و کار
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 5 امتیاز : 5]

تمام فعالیت هایی که ما در بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم به منظور بهبود کسب و کار است. بازاریابی اینترنتی به قدری گسترده و پیچیده است که بسیاری از موارد و نکاتی را که می توان از آن برای تاثیرگذاری بیشتر و بهبود کسب و کار استفاده کرد، فراموش می شود.

به همین منظور من در این مقاله قصد دارم به راه های مهمی که می توان از آن ها برای برندسازی و بهبود کسب و کار در بازاریابی آنلاین استفاده کرد، اشاره کنم. امیدوارم با مطالعه این مقاله ایده های جدید و جذابی برای بهبود وضعیت خود در صنعت بازاریابی بدست بیاورید.

استفاده از مشتریان

مخاطبان به تبلیغات ویدئویی یا محتوایی کمتر اعتماد می کنند. اما آن ها اعتماد زیادی به صحبت هایی که توسط مشتریان شما مطرح می شود، دارند. بنابراین استفاده از مشتریان کلیدی محصولات یا خدمات شما که آگاهی بالایی نسبت به برند و کسب و کار شما دارند، نمی تواند فکر بدی باشد. در رابطه با نحوه استفاده از مشتری برای بهبود وضعیت بازاریابی و فروش به دو مثال زیر توجه کنید:

  • برگزاری وبینار با استفاده از کاربران محصولات یا خدمات شما بسیار راهکار جالبی است. در زمان برگزاری این وبینار ، کاربران می توانند نحوه استفاده از محصول یا سرویس را به مخاطبان آموزش دهند و نیز به سوالاتی که توسط آن ها مطرح می شود، پاسخ دهند. واقعا بسیار راه کار فوق العاده ای است. شما به مشهور شدن مشتریان خود کمک می کنید و آن ها به بهبود کسب و کار شما!
  • برای مثال دوم می توان از شرکت تویوتا نام برد که از یک راه کار بسیار عالی برای استفاده از مشتریان جهت بازاریابی استفاده می کند. این شرکت در وبسایت خود فرمی را تهیه کرده است که بازدیدکنندگان از طریق آن می توانند با مصرف کنندگان محصولات ارتباط برقرار کنند و هرگونه سوالی را در رابطه با محصولات تویوتا از آن ها بپرسند.

فکر کنم این مثال ها برای شما جالب و آموزنده بود، این طور نیست؟

همکاری با دیگر شرکت های فعال در حوزه کسب و کار

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

4 نظر در مورد مقاله “ بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار ” ثبت شده است
  1. جعفر قلی زاده :

    سلام
    مطالبی که میگذارید عالین.
    سپاس


  2. سیروان :

    سلام
    مهندس لطف از تاثیر کامنت ها بر روی سئوی مطلب و همچنین رتبه گرفتن در گوگل توضیح دهید.
    آیا گوگل ابزاری برای شناسایی کامنت ها فیک شده داره؟


    • ناظر سایت :

      با سلام
      بک لینک هایی که از این کامنت ها ساخته می شوند به شرط مرتبط بودن و در حالیکه چگالی بالایی داشته باشند مفید خواهند بود.
      تشخیص بک لینک های اسپم از کارشناسان و تحلیل گران قوی بر می آید. ابزارهایی که در این باره در اینترنت وجود دارد اشتباه می باشند چرا که آنها به سرور های گوگل دسترسی ندارند و نمی توانند تشخیص درستی بدهند و قطعا گوگل این موارد را شناسایی می کند.


  3. سولماز :

    سلام، ممنون از مطالب خوبتون. من هم مقاله ای نوشتم که در آن 12 روش برای تولید محتوای وب سایت را بررسی کردم. خوشحال می شم اگر به لینک ما هم سر بزنید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *