ضروری
آموزش انتخاب دامنه,آموزش ثبت دامنه,انتخاب بهترین دامنه

نکات مهم در ثبت دامنه

منظور از دامنه همان آدرس اینترنتی سایت است. به عنوان مثال www.newseo.ir دامنه برند نیوسئو می‌باشد. حال این دامنه به چند زیر شاخه تقسیم بندی می‌شود. نام دامنه و پسوند دامنه اصلی‌ترین اجزای آن هستند که امروز در این مقاله آنها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم و من تلاش خواهم کرد نکات ثبت دامنه را به بهترین و ساده ترین شکل ممکن به شما یادآوری کنم. در مثال بالا newseo نام دامنه و ir. پسوند دامنه می‌باشند.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

آموزش ساخت کانال در youtube

یوتیوب دومین موتور جستجو بزرگ دنیاست و شما می توانید از آن به عنوان ابزاری برای ارتقا فعالیت های تجاری خود استفاده کنید. به همین دلیل تصمیم داریم تا روش ساخت کانال یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

ساخت کانال در یوتیوب کار بسیار راحتی است که می توانید با انجام دادن آن، یک حساب کاربری همراه با یک کانال در یوتیوب داشته باشید.

اشتباهات شبکه های اجتماعی,اشتباهات کسب و کار,بازاریابی در شبکه اجتماعی

8 اشتباه رایج در بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

همانطور که همه شما دوستان عزیزم می دانید، امروزه یکی از مهمترین راه های تبلیغات اینترنتی و برندینگ کسب و کارها، استفاده از شبکه های اجتماعی است و یا به عبارتی دیگر هر استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال شامل یک جزو جدایی ناپذیر تحت عنوان رسانه‌های اجتماعی می‌ باشد که در حین استفاده از آن ها حتما باید از اشتباهات شبکه های اجتماعی مطلع بوده و از رخداد آن ها جلوگیری نماییم.

ضروری
آموزش تولید محتوا,استراتژی تولید محتوا,استراتژی محتوا

آموزش تولید محتوا

تولید محتوا بدون شک در تمامی کسب و کارها، یکی از عناصر بسیار کاربردی است. در نتیجه، مبحثی که تا این اندازه از اهمیت برخوردار است، قطعا باید بر اساس یکسری اصول خاص در روند کاری شما پیاده‌سازی شود.

ما در این مقاله از بلاگ آموزش سئو سایت نیوسئو تصمیم داریم تا صورت‌های مختلف آموزش تولید محتوا را برای شما علاقه‌مندان شرح دهیم تا با استفاده از تکنیک‌های آن، بتوانید به موفقیت برسید.

اصلاح طراحی سایت,افزایش ترافیک سایت,بازاریابی اینترنتی

نکات سئو در طراحی و توسعه سایت

در طراحی و توسعه سایت باید به نکاتی برای بهینه سازی و سئو سایت، توجه کنید. نکاتی که هر کدام کمک می کند که دیگر نیازی به بررسی سورس یا بهتر است بگوییم بهینه سازی سورس نداشته باشیم. ما در این محتوا مهم ترین نکاتی که شما برای طراحی سایت سئو شده نیاز دارید را شرح دادیم تا سورس سایت را بهترین شکل ممکن، بهینه سازی کنید.

برندینگ,خدمات برندینگ,سفارش برندینگ

وب برندینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

وب برندینگ یا برندسازی در دنیای وب یکی از موضوعات مهمی است که مدیران کسب و کارها باید به آن توجه کنند. سئو سایت و مسائلی مانند تولید محتوای یونیک، خیلی مسائل دیگر تاثیر بسیاری در برندسازی دارد. به همین جهت تصمیم گرفتیم که در این مقاله، نگاه ویژه ای به این موارد داشته باشیم تا شما بتوانید گام های جدی‌تری در زمینه وب برندینگ بردارید.

مهم
استراتژی بازاریابی,انواع کانتنت مارکتینگ,اهمیت کانتنت مارکتینگ

کانتنت مارکتینگ و نکات مهم آن در سال 2023

بازاریابی محتوا امروزه به یک موضوع بسیار مهم تبدیل شده که اکثر افراد در مواجه با آن و ایجاد یک استراتژی مشخص، با چالش هایی روبرو می شوند. چالش هایی که هر کدام نیاز به دانش خاصی ندارد اما تجربه و برخی نکات مهم، می تواند به بهبود آن کمک کند. ما در این محتوا به طور کامل موضوع بازاریابی محتوایی را بررسی و نکات و تجربیاتی را در اختیار شما می گذاریم.

دوره بازگشت سرمایه,شاخص نرخ بازگشت سرمایه,کمپین بازاریابی

نرخ بازگشت سرمایه چست؟

نرخ بازگشت سرمایه از مهم ترین شاخص های سنجش عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی می باشد. به کمک سنجش نرخ بازگشت سرمایه، می‌توان فهمید مخارج تبلیغات دقیقا صرف چه مواردی شده است، همچنین کیفیت عملکرد تیم بازاریابی از طریق آن قابل بررسی بوده و می‌توان فهمید بازاریابان ما عملکرد مطلوبی داشته‌اند یا خیر. معیارهای زیادی برای محاسبه نرخ بازگشت سرمایه سئو سایت وجود دارند که این معیارها و نکات مهم آن در این مقاله بررسی شده‌است.

 

بازاریاب سئو,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی سئو

بازاریابی سئو و نکات کاربردی آن

بازاریابی سئو یکی از زیرشاخه‌های دیجیتال مارکتینگ است که امروزه برای کسب‌وکارهای آنلاین یک ضرورت به شمار می‌رود. در این مطلب تلاش کردیم به این سوال پاسخ دهیم که بازاریابی سئو چیست، چه انواعی دارد و کاربرد آن در افزایش فروش مجموعه چیست؟ شما می‌توانید با به کارگیری تاکتیک‌های سئو مارکتینگ با روش‌های مختلفی سئو سایت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

CTA چیست,جملات دعوت به اقدام,جملات کال تو اکشن

CTA یا کال تو اکشن چیست؟

بازاریابان تلاش می کنند تا با به کارگیری استراتژی های مختلفی به افزایش ترافیک سایت و جذب مشتری برسند. از جمله استراتژی های مهمی که به همین منظور انجام می گیرد، استفاده از جملات کال تو اکشن یا CTA است. با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات کاملی راجع به اینکه CTA چیست، مهم ترین انواع کال تو اکشن و نحوه نوشتن هر کدام بدست آوردید.