روش ایجاد صفحه اصلی سایت

ارتباط با برند,اصول طراحی صفحه اصلی,افزایش درآمد اینترنتی
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 5 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 8 امتیاز : 4.9]

اگر به عبارت “صفحه خانگی” یا همان “صفحه اصلی” دقت کنید می بینید که در آن کلمه “خانه” وجود دارد. بنابراین صفحه اصلی باید به صورتی طراحی شود که بازدید کنندگان همان حسی که در خانه واقعی دارند را پیدا کنند: آسایش، آرامش، حس گرما و امنیت. خانه مکانی است که در آن شما مجبور نیستید که زیاد فکر کنید، به راحتی در آن حرکت می کنید و هر چیزی نیاز دارید در آن فراهم شده است. بنابراین صفحه اصلی هم باید همان تجربه مشابه را به بازدید کننده ارائه بدهد.

رفتار خریداران بی سر و صدا تغییر کرده است. در حال حاضر خریداران تمایل بیشتری دارند که به صورت آنلاین خرید کنند و کمتر به فروشگاه های فیزیکی مراجعه می کنند. تنها کافی است که به فروشگاه های آنلاینی مثل دی جی کالا نگاهی بیاندازید که به خاطر همین تمایل خریداران حتی اقدام به فروش خودرو نیز می کند. پس همان طور که متوجه شدید رفتار خرید تغییر کرده است. اما مشتریان انتظارات زیادی دارند که باید توسط یک فروشگاه آنلاین برآورده شود.

مشتریان می خواهند که همه چیز آسان باشد. فروشگاه با آن ها تعامل داشته باشد و به آن ها پاداش بدهد، آن ها می خواهند تبلیغات شخصی و مرتبط با علاقه مندی هایشان ارسال شود و دوست ندارند که مجبور شوند بیش از حد کار یا فکر کنند. در واقع، آن ها می خواهند همان حس خانه واقعی را داشته باشند.

عامل اصلی ایجاد حس وفاداری و تعهد در مشتری نسبت به یک برند “صفحه اول سایت یا همان صفحه” است، زیرا این صفحه از وبسایت است که باعث می شود مخاطب برند شما را حس و درک کند و عاشق آن شود. بنابراین صفحه اصلی شما باید حس همان خانه واقعی را در مخاطب تداعی کند.

برای طراحی یک صفحه خانگی تنها کافی است که این سوالات ساده را از خود بپرسید:

  •  بازدید کنندگان سایت من از این صفحه چه می خواهند؟
  • طرز فکر آن ها چیست و چه قصدی از بازدید این صفحه دارند؟

پاسخ گویی به این سوالات به شما این درک را خواهد داد که چگونه باید صفحه اول وبسایت را طراحی کنید. در واقع همان نکته ای که امیر قمصری همیشه به آن تاکید دارد: خود را به جای مخاطب قرار دهید و از دید او به مسئله نگاه کنید.

برای بازدید کنندگان مهم ترین نکته در دسترس بودن ابزار تعاملی و ارائه محتوا و تبلیغات کاملا شخصی شده و ویژه آن ها است.

برای طراحی صفحه خانگی باید به سه نکته توجه کنید تا بتوانید کاربران را نسبت به برند خود وفادار و متعهد کنید: یکنواختی و پیوستگی، تعامل و شخصی سازی

ارتباط با برند,اصول طراحی صفحه اصلی,افزایش درآمد اینترنتی

یکنواختی و پیوستگی

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *