آموزش ساخت کانال در youtube

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

آموزش ساخت کانال یوتیوب اولین قدم برای شروع اشتراک گذاری ویدیو در فضای مجازی می باشد. همانطور که اطلاع دارید، یوتیوب سرویس اشتراک گذاری ویدئوی گوگل است. به همین منظور استفاده از این سرویس به اشتراک گذاری ویدئو در بازاریابی ویدئویی بسیار مهم است، زیرا گوگل توجه بسیار زیادی به یوتیوب می کند و می توان به وسیله آن ترافیک خوبی را برای سایت ایجاد کرد.

حتی همین چند ماه پیش، یکی از کارشناسان بزرگ سئو دنیا گفت ورودی های یوتیوب برای یک سایت به بهبود سئو آن سایت کمک می کند.

فرآیند ساخت کانال یوتیوب فقط چند دقیقه به طول می انجامد. برای اینکه بتوانید یک کانال شخصی سازی شده داشته باشید تنها کافی است که تعدادی گزینه را تنظیم کنید، عکس یا لوگو را آپلود کنید و در آخر کانال خود را به دیگر حساب های شبکه های اجتماعی خود مانند فیسبوک و توییتر لینک دهید.

اگر شما قصد ساخت کانال youtube برای کسب و کار خود را دارید، کافی است که یک حساب کاربری گوگل یا یوتوب جداگانه ایجاد کنید و در آن از یک نشانی ایمیل یکتا که غیر شخصی است، استفاده کنید. به این ترتیب همکار شما می تواند بدون داشتن ایمیل شخصی شما و رمز عبور آن، کانال را مدیریت کند.

این نکته را نیز به خاطر بسپارید که به ازای هر حساب کاربری، فقط می توانید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید.

آموزش سئو برای یوتیوب هم مطلبی است که به تازگی بسیار طرفدار پیدا کرده که به زودی در نیوسئو محتوای ارزشمندی در این زمینه تولید خواهد شد.

در حال حاضر، هیچ چیز مانند داشتن یک کانال مختص کسب و کار، ارزشمند نیست. بنابراین شما باید یک کانال یوتیوب کاملا یکتا و استاندارد را که بتواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند و ویترینی برای کسب و کار شما باشد را ایجاد کنید. من در تحلیل سئو سایت و مشاوره هایم به دوستان، همیشه بر بازاریابی ویدیویی و تاثیر شگفت انگیز آن بر برندینگ تاکید زیادی داشته ام.

چرا باید کانال یوتیوب داشته باشیم؟

دیگه بریم سر اصل مطلب! نحوه ساخت کانال یوتیوب با جزئیات بیشتر را در قسمت پایین برای شما آماده کرده ام.

ابتدا باید یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کنیم. برای این کار:

  • 1- وارد سایت یوتیوب شوید.
  • 2- در صفحه اول یوتیوب، بر روی لینک “Sign In” در گوشه بالای سمت راست کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

  • 3- صفحه “Sign In” به همراه لوگوی گوگل در گوشه بالا سمت چپ نمایش داده می شود. بر روی گزینه “Create Account” که در گوشه بالا سمت راست نمایش داده می شود کلیک کنید. از شما درخواست می شود که در ابتدا یک حساب کاربری گوگل ایجاد کنید.

ساخت کانال در یوتیوب,ساخت کانال یوتیوب,نحوه ساخت کانال یوتیوب

  • 4- در صفحه “Create a New Google Account” فرم اطلاعات را به صورت دقیق کامل کنید. دقیقا همان کاری که برای ایجاد gmail انجام می دهید. اگر می خواهید که برای کسب و کار خود یک چنل یوتیوب ایجاد کنید، از اسم شرکت خود به عنوان نام کاربری حساب جیمیل استفاده کنید. سپس برای حساب خود عکس قرار دهید و تنظیمات امنیتی آن را انجام دهید.

روش اتصال جیمیل به کانال یوتیوب:

  • وارد سایت یوتیوب شوید. سپس با وارد کردن حساب کاربری گوگل و رمز عبور آن، ثبت نام کنید. صفحه اصلی یوتیوب به شما نمایش داده می شود.
  • نزدیک گوشه بالا سمت راست صفحه نمایش، شما می توانید تصویر پروفایل حساب خود را ببینید. برای دسترسی به منوی حساب کاربری بر روی آن کلیک کنید.
  • بر روی لینک “view your channel” در گوشه بالای سمت راست صفحه نمایش کلیک کنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

  • در صفحه جدید گزینه “Create” نمایش داده خواهد شد. بر روی آن کلیک کنید:

 آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

  • پس از کلیک بر روی کلید مشکی رنگ بالا وارد صفحه مشابه تصویر زیر خواهید شد و می توانید به صورت کامل کانال خود را مدیریت کنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

به همین سادگی و سرعت، مراحل ایجاد کانال در یوتیوب به پایان رسید. امیدوارم با استفاده از ظرفیت های موجود در یوتیوب بتوانید علاوه بر ایجاد ترافیک برای سایت خود، کسب و کار خود را بیش از پیش رونق دهید.

اگر در حال حاضر یک حساب Google ندارید، چگونه می توانید یک کانال YouTube ایجاد کنید:

اگر قبلاً یک حساب Google یا در واقع همان gmail برای خود ایجاد نکرده اید، ابتدا باید آن را بسازید (البته این کار هم بسیار ساده است).
1. به تصویر موجود در بخش 3 (کمی بالاتر) مراجعه کنید.
2. روی “Create Account” کلیک کنید.
3. مراحل ایجاد حساب Google خود را دنبال کنید.

باز هم به همین سادگی برای خود جیمیل ساختید! و از حالا برای همه کارهای خود در گوگل می توانید از همین آدرس ایمیل خود که در گوگل ساختید استفاده کنید.

چنل آرت چیست؟

چنل آرت که به عنوان بنر YouTube نیز شناخته می‌شود، تصویری است که در بالای صفحه کانال قرار می‌گیرد و می‌تواند اولین چیزی باشد که بینندگان کانال شما آن را می‌بینند و می‌تواند اولین قسمت برای جذب مخاطب باشد. در واقع channel art که می تواند یک عکس یا ترکیبی از چند عکس باشد، کاربر کانال شما را به طور کلی با محتوای کانال آشنا می کند. همچنین امکان قرار دادن لینک در این قسمت (به خصوص لینک شبکه های اجتماعی) وجود دارد که می تواند جذابیت بسیار بیشتری برای مخاطبانتان ایجاد کند.

ساخت چنل آرت

برای ایجاد چنل ارت اکانت یوتیوب ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه Customize channel بزنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

حالا که وارد بخش Channel customization شدید بر روی تب Branding کلیک کنید. در صفحه جدید می توانید تصاویر مورد نظر خود را در بخش های مختلف آپلود کنید. همچنین برای تنظیم چنل آرت یوتیوب می توانید عکس را از الگوی های موجود در یوتیوب یا تصاویر گوگل انتخاب کنید.

پس از بارگذاری عکس در این قسمت، یوتیوب پیش نمایشی از تصویر شما در دستگاه های تلویزیون، دسکتاپ و موبایل نمایش می دهد. در این مرحله، باید برش تصویر خود را طوری تنظیم کنید که در همه دستگاه ها به درستی نمایش داده شود. ابزار برش با کلیک بر روی گزینه “Adjust the crop” قابل دسترسی است. این صفحه برش برای بررسی اینکه تصویر شما در دستگاه های مختلف چگونه به نمایش در می آید بسیار مفید است.

2 نکته برتر برای آرت کانال YouTube

1. اطمینان حاصل کنید که هر متن و لوگو در منطقه امن قرار دارند

منطقه امن متن و لوگو، فضای پیکسل 1546 * 423 در مرکز الگوی کانال YouTube است. اینجا در واقع منطقه ای است که هنگام مشاهده کانال شما در صفحه های desktop در YouTube نمایش داده می شود.

مراقب باشید که از وجود هرگونه اطلاعات مهمی مانند برندتان، متن، برچسب ها و تصاویر کلیدی در این فضا اطمینان حاصل کنید؛ به طوری که همیشه به عنوان بخشی از آرت کانال شما در هر دستگاه و با هر سایزی نمایش داده شود.

2. پیوندهای کانال خود را به بهترین شکل استفاده نمایید

YouTube به شما امکان می دهد پیوندهایی را به کانال خود اضافه کنید و این موارد در گوشه سمت راست و پایین channel art شما نمایش داده می شود. هنگام ایجاد کانال خود، مهم است که به فضایی که این پیوندها در آن قرار دارند فکر کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز مهم دیگری (مانند لوگو) در طراحی آن ندارید.

لطفا به این نکته دقت کنید: اگر شما یک حساب جیمیل داشته باشید می توانید از تمام ویدئوهای یوتیوب استفاده کنید و حتی آنها را به اشتراک بگذارید اما این موضوع هیچ ربطی به خود یوتیوب شما ندارد. درواقع تا زمانیکه یک کانال یوتیوب نداشته باشید، هرگونه فعالیت شما در یوتیوب هیچ سودی برای آینده کسب و کار شما نخواهد داشت.

پس من پیشنهاد می کنم همین الان یک کانال یوتیوب برای خود بسازید!

تنظیم عکس پروفایل یوتیوب

علاوه بر channel art، فضایی برای عکس پروفایل یوتیوب وجود دارد. این تصویر در کنار ویدیوها و کانال شما در تمام صفحات YouTube نشان داده می شود. نکته کلیدی برای عکس پروفایل در یوتیوب این است که تصویر باید طوری طراحی شود که در ابعاد بسیار کوچک، از وضوح مناسبی برخوردار باشد. استفاده از لوگو کسب و کارتان برای این قسمت گزینه مناسبی می باشد.

Your profile picture will appear where your channel is presented on YouTube, like next to your videos and comments

It’s recommended to use a picture that’s at least 98 x 98 pixels and 4MB or less. Use a PNG or GIF (no animations) file. Make sure your picture follows the YouTube Community Guidelines.

عکس کانال یوتیوب باید همانند تصاویر سایت ها بهینه شده یا به اصطلاح سئو شده باشد. عکس کانال شما باید حداقل 1152 × 2048 پیکسل و یکی از فرمت های: JPG، GIF، BMP یا PNG ( GIF غیر متحرک) باشد. برای بروزرسانی عکس کانال یوتیوب، به صفحه اصلی کانال خود بروید و نشانگر را روی تصویر فعلی کانال نگه دارید تا زمانی که آیکون ویرایش ظاهر شود. با کلیک روی این آیکون می توانید تصویر جدید را آپلود کنید.

Banner image

This image will appear across the top of your channel

تصویر کانال یوتیوب شما در بالاترین بخش کانال شما به همه نمایش داده می شود.

For the best results on all devices, use an image that’s at least 2048 x 1152 pixels and 6MB or less.

خلاصه ساده و کارآمد نکات بالا:

  1. یک کانال شخصی ایجاد کنید
  2. برای ایجاد کانالی که فقط با استفاده از حساب Google خود می توانید مدیریت کنید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  3.  از طریق کامپیوتر یا با استفاده از موبایل خود به YouTube وارد شوید.
  4. هر عملی را که یک کانال نیاز دارد، مانند بارگذاری یک ویدیو، ارسال نظر یا ایجاد لیست پخش را امتحان کنید تا در این زمینه به تسلط کافی برسید.
  5. جزئیات با نام و عکس حساب Google خود را بررسی کنید و برای ایجاد کانال جدید خود تأیید کنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

روش های بهبود کانال یوتیوب

پس از ساخت کانال یوتیوب، باید نکاتی را فراگرفته و آن ها را اعمال کنید تا کانال شما هرچه بهتر و سریع تر پیشرفت کرده و مخاطبان را جذب خود کند. در این بخش از مقاله آموزش ساخت کانال یوتیوب قصد داریم مهمترین نکات تقویت کانال را بیان کنیم:

1. بهینه سازی توضیحات کانال Youtube

ابتدا بهتر است که برای بهینه سازی کانال یوتیوب یک استراتژی سئو یوتیوب کاربردی در نظر داشته باشید. در کانال یوتیوب فضایی تحت عنوان توضیحات یا Description در اختیار شما قرار می گیرد که باید در آن توضیحاتی در مورد برند و محتوایی که در کانال قرار می دهید بنویسید. در این قسمت شما محدود به نوشتن متنی با حداکثر 1000 کاراکتر هستید، بنابراین باید نهایت خلاقیت خود را بکار بگیرید و در همین 1000 کاراکتر بهترین متن را نوشته و حداکثر تاثیر گذاری را ایجاد کنید.

آموزش ساخت کانال در یوتیوب,آموزش ساخت کانال یوتیوب,ساخت کانال youtube

توضیحات کانال شما فقط در صفحه مربوط به کانال ظاهر نمی شود، بلکه توسط موتورهای جستجو بررسی شده و همچنین می تواند در سراسر YouTube در دسته بندی کانال های پیشنهادی به مخاطبان  نمایش داده شود. یک تاکتیک خوب این است که چند کلمه کلیدی مرتبط با محتوای کانال و CTA (فراخوان عمل) را در خطوط ابتدایی متن دیسکریپشن یوتیوب خود بگنجانید.

در دیسکریپشن یوتیوب، 100 تا 150 کارکتر اول بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا در برخی از مکان هایی که این متن نمایش داده می شود، تنها حدود 150 کارکتر اول آن قابل مشاهده است و سایر کلمات حذف می شوند. در انتهای کار فراموش نکنید که توضیحات کانال باید با اصول سئو سایت بهینه شوند.

شما می توانید حداکثر 5 لینک را به بنر کانال یوتیوب خود اضافه کنید. مراحل اضافه کردن این لینک ها به شرح زیر می باشد:

  1. وارد صفحه اصلی کانال خود شوید و گزینه Channel customization را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید وارد تب Basic Info شده و کمی صفحه را به سمت پایین اسکرول 

3. برای پیشرفت کانال یوتیوب خود، از تجهیزات مناسب استفاده کنید

شما می توانید از لحاظ فنی یک ویدیو را با موبایل خود ضبط کنید که هزینه تولید محتوا بالا نرود ولی برای جذب بیننده با مشکل مواجه خواهید شد. لازم نیست پول زیادی برای تجهیزات ویدئویی خرج کنید، اما بهتر است کمی هزینه کنید. یک دوربین ارزان قیمت می تواند کمک شایانی کند. یا مثلا یک ابزار نورپردازی قوی به شدت اثرگذار است.

لطفا برای تولید محتوای ارزشمند پس از ساخت کانال در یوتیوب، نکات زیر را هم مدنظر داشته باشید:

  1. کاربران و رقبای خود را شناسایی کنید.
  2. از بهترین رقبا کپی نکنید، اما الگوبرداری کنید.
  3. برای ساخت ویدئوهای خود حتما بیش از هر چیز به نور محیط دقت کنید.
  4. قبل از تولید ویدئو، بهتر است سناریوی تولید را بنویسید.
  5. فقط به دانش و تخصص خود اکتفا نکنید و حتما از قبل تولید محتوا برای یوتیوب، مطالعه کنید.
  6. ساخت کانال youtube بسیار مهم است و می تواند حتی درآمد دلاری هم داشته باشد؛ اما فراموش نکنید که باید به اندازه پیج اینستاگرام خود برای کانال یوتیوب خود هم زحمت بکشید.
  7. ساخت کانال در یوتیوب ساده است ولی بدون سئو ویدئو ها در یوتیوب آینده درخشانی در انتظار کانال شما نیست.

چگونه یک حساب کاربری حرفه ای در یوتیوب ایجاد کنیم؟

یوتیوب با بیش از 2 میلیارد کاربر ماهانه به یکی از بزرگترین کانال های رسانه ای در سراسر جهان تبدیل شده است. جای تعجب نیست که کسب و کارهای بیشتری از آن به عنوان ابزار اصلی بازاریابی خود استفاده می کنند. طبق آمار گوگل ادوردز، این روزها تقریبا 70 درصد جستجوهای اینترنتی در یوتیوب انجام می شود. این امر یوتیوب را به بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی آنلاین و از طرفی به یکی از ابزار یا سایت های مهم به جهت کمک به سئو سایت ها، تبدیل کرده است.

اگر می‌خواهید از این منبع شگفت‌انگیز برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده کنید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی استفاده از آن وجود دارد.

اگر این صفحه رو باز کردید و یکهو اومدید این قسمت باید بگم که کارتون سخته برای فهم نکات بعدی! لطفا حتما بخش بالای این مقاله که در مورد نحوه ساخت کانال یوتیوب هست رو بخونید، بعد به این قسمت برسید.

انتخاب حرفه ای یک نام شخصی/برند بیزینسی

نام تجاری یوتیوب شما باید منعکس کننده چیزی باشد که به مشتریان ارائه می دهید، اما نباید شامل نام قانونی کامل شما باشد، زیرا وقتی افراد در جستجوی چیزی خاص مانند “شیر کاله” هستند، شما را نمی شناسند. سعی کنید کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود را اضافه کنید، مانند بررسی شیرها و لبنیات کاله و غیره. به عنوان مثال، می‌توانید شرکت خود را بررسی کیفیت لبنیات بنامید و سپس کلمات کلیدی مانند بررسی شیر را در توضیحات اضافه کنید.

نکته کلیدی این است که با انتخاب کلمات کلیدی که به اندازه کافی کوتاه و در عین حال به اندازه کافی طولانی هستند می توانید از میلیون ها برند مشابه دیگر متمایز شده و از عمومی بودن خودداری کنید.

انتخاب یک نام خاص برای کانال یوتیوب

حالا قسمت سخت ماجرا فرا می رسد؛ انتخاب نام کاربری اما نگران نباشید، راه های زیادی برای ایجاد نام های کاربری منحصر به فرد استفاده نشده وجود دارد. تصور کن؛ چقدر مردم واقعاً اسامی آسان برای به خاطر سپردن را انتخاب می کنند؟ نام کاربری می تواند شامل حروف، اعداد، آندرلاین!، خط فاصله و فاصله باشند. اما سعی کنید آنها را ساده و به یاد ماندنی نگه دارید. یک راه جایگزین برای ایجاد یک نام کاربری منحصر به فرد، ترکیب دو قسمت مختلف از نام مدنظر شماست.

به عنوان مثال، نیوسئو (newseo). به استفاده صحیح از کلمه new و seo دقت کنید. من برای انتخاب و ساخت برند نیوسئو از بررسی سایت ها در گوگل هم استفاده کردم. در واقع از دانش خودم نسبت به سئو برای الگوبرداری کمک گرفتم و در نهایت نامی رو برای سایت و همه فعالیت های اینترنتیم انتخاب کردم که همه ویژگی های برند برتر رو باهم داره. حالاکه نحوه انتخاب نام کاربری را یاد گرفتید، بیایید به مرحله 3 برویم.

3. . تصویر نمایه خود را ایجاد کنید و اطلاعات را ویرایش کنید

افزودن تصاویر به بینندگان امکان می دهد چهره شما را با محتوای پست شده در کانال شما مرتبط کنند. از این ویژگی استفاده کنید و عکس های تمیز خود را ترجیحا با لبخند خود آپلود کنید. حتماً یک معرفی کوتاه در مورد خودتان داشته باشید و در مورد اینکه چرا فکر می کنید دیگران از تماشای ویدیوی شما سود می برند صحبت کنید. در صورت امکان، پیوندهایی به شبکه های اجتماعی اضافه کنید و تصاویر جذاب را به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید که همیشه همه چیز را تمیز و مرتب نگه دارید. پس از پر کردن تمام جزئیات مورد نیاز، روی ذخیره تغییرات کلیک کنید و قبل از پخش زنده منتظر تأیید باشید.

4. . کانال خود را عمومی یا خصوصی کنید

پس از ساخت کانال یوتیوب، هنگامی که تنظیم نمایه خود را به پایان رساندید، به پایین بروید و روی “کانال های خصوصی” کلیک کنید. با انتخاب عمومی یا خصوصی، تصمیم می گیرید که آیا افراد خارج از شبکه شما می توانند محتوای شما را ببینند. هنگامی که شخصی روی پیوند شما کلیک می کند، برای دسترسی به ویدیوی شما باید رمز عبور شما را وارد کند. در غیر این صورت، همه می توانند آخرین کلیپ های شما را تماشا کنند، درست مانند مشترکین نتفلیکس که بلافاصله پس از پرداخت هزینه فیلم ها را تماشا می کنند. از طرف دیگر، می‌توانید کانال خود را برای دیدن همه باز نگه دارید. برای تغییر تنظیمات بعدا، به تنظیمات و حریم خصوصی > کانال‌ها برگردید.


❓ پاسخ کامل به سوالات متداول شما عزیزان


آیا ساخت کانال در یوتیوب رایگان است؟

بله. یکی از جذاب ترین قسمت های یوتیوب همین ساخت رایگان کانال آن است. ساخت کانال در یوتیوب مثل ساخت اکانت در اینستاگرام و فیسبوک، سریع و رایگان است.

79 نظر در مورد مقاله “ آموزش ساخت کانال در youtube ” ثبت شده است
  1. فرهاد

    درود و سپاس


  2. امیرحسین

    خیلی ممنون عالی بود


  3. Mostafajafari

    برای طنز


  4. Mostafajafari

    برای اشتراک گذاشتم تنز ها


  5. ت

    چرا سابسکرایب های من من را ساب میکنند ولی می‌نویسد هیچ مشترکی وجود ندارد


    • ناظر سایت

      سلام
      احتمالا این مورد باگ هست و برطرف می شود.


  6. علی

    سلام .من یکی از بستگانم آلمان هست و کارامو خارج از کشور انجام میده .برای کسب در آمد میتونم اینجا کانالو ایجاد کنم و شماره حساب اونو بدم ؟
    ممنون از راهنماییاتون


    • ناظر سایت

      درود
      شما میتونید کانال یوتیوب رو ایجاد کنید و اون رو به حساب ادسنس فرد مورد نظر در آلمان متصل کنید.


  7. علی

    لطفا جواب بدید

    سلام من ۱۷ ساله هستم و شروع کردم به تولید محتوا در یوتیوب!
    حالا ایده و موضوع من گذاشتن تریلر و خلاصه فیلم های ایرانی و جهانی معروف با ادیت اختصاصی خودم!

    حالا میخوام بدونم که اگر از تریلر های فیلم های قوی در ایران و جهان استفاده و روش لوگو و ادیت اختصاصی خودم رو بزنم و زمان بزارم روش
    ایا این کپی رایت محسوب میشه

    و ایا بعد از واجد شرایط شدن درامدی به کانال من داده میشه یا خیر


    • ناظر سایت

      سلام
      اگر تغییراتی که روی ویدیو ها ایجاد می کنید به قدر کافی باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد.


  8. aria

    بسیار سپاسگزارم عالی بود


    • ناظر سایت

      درود بر شما
      خوشحالیم که برایتان کارآمد بود


  9. بهرام

    ویدئویی


  10. Sami

    سلام جناب ایا امکانش هست که اول ویدیو بسازیم و درون کانال قرار بدیم بعدش که کمی پیشرفت کردیم حساب گوگل ادسنس بسازیم و به درامد برسیم


    • ناظر سایت

      درود
      بله موردی نداره


  11. امیر

    سلام ببخشید میشه یک فیلتر شکن رایگان برای کامپیوتر برای ورود به یوتوب بهم معرفی کنید


    • ناظر سایت

      فیلترشکن خاصی مدنظرم نیست ما از وی پی ان پولی استفاده می کنیم


  12. سهیل

    سلام خسته نباشید من از دوستم که در خارج از کشوره خواستم برام کانال یوتیوب بزنه از اونجایی که پول میره داخل حساب اون بعضی ها بهم میگن بعدا که اون بخوادپولو واریز کنه به حسابم، بانک حسابمو مسدود میکنه . میخواستم بدونم حقیقت داره ؟ اگه حقیقت داره چیکار کنم ؟ ممنون .


    • ناظر سایت

      حقیقتا بنده اطلاع زیادی در این رابطه ندارم


  13. mahdi

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید سوالی داشتم
    اگر ویدیو گیم سایر کانال ها که در ویدیو فقط محیط بازی کامپیوتری نمایش داده می شود را برداریم و مقداری ادیت هم روی ان ویدیو گیم انجام بدیم و در کانال خودمان بزاریم بازهم یوتیوب مشکل کپی رایت میگیره؟


    • ناظر سایت

      نه کپی حساب نمیشه البته بستگی به نوع محتوا داره


  14. YouTube BLaZe

    سلام میخواستم بدونم قدیمی بودن کانال تاثیری در ساجست ویدیو ها داره یا خیر ؟ من از 2019 اکانت داشتم داخل یوتوب و به تازگی شروع به فعالیت کردم مشکلی که نداره؟ و یک سوال دیگم داشتم اگر من از ویدیو های دیگران استفاده کنم در ویدیوم و نام ولینک اون چنل رو بزارم و ویدیوم حق نشر نخوره مشکلی داره؟


    • ناظر سایت

      نه مهم محتوای کانال هست
      نه موردی نداره


  15. ساناز

    سلام ببخشید من میخوام یه کانال یوتیوب داشته باشم و از دوستم که در خارج از کشوره بخوام این کانال رو بسازه و من رو مدیر کانال کنه میخواستم بدونم چون پول درامدی که از یوتیوب درمیارم به حساب خارجی دوستم میاد اونم میتونه از اون پول ریخته شده به حسابش استفاده کنه ؟ یعنی کاری نمیشه کرد ؟


    • ناظر سایت

      نه دوست عزیز
      متاسفانه این مورد جز مشکلات تحریمی هست


  16. نگین

    سلام وقت بخیر من رفتم یه کامنت بذارم بعد نوشت که باید کانال بسازید با ایمیلم همونجا ساختم
    بعد میخواستم بدونم ویدئوهایی که تماشا میکنم معلومه برای بقیه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نه مشخص نمیشه


  17. کسری

    ببخشید میخواستم بدونم اگه خواستم کامپیوترم رو عوض کنم چجور چنله یوتیوبمو که تو سیستم قبلیم بود برگردونم روی سیستم جدید
    لطفا جواب بدید ممنون


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      نیاز به اقدام خاصی نیست
      فقط کافیه ایمیل و مشخصاتی مثل آدرس چنل رو قسمت ورود به یوتیوب و اکانت اختصاصی، وارد کنید


  18. پیمان

    سلام من نمیتونم لینک کانال یوتیوب خودم رو پیدا کنم .


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      لینک کانال یوتیوب شما همون لینکی هست که تو آدرس بار، نمایش میده


  19. امیررضا

    با سلام
    من چنل یوتیوب دارم و برای اینکه برای اول ویدیو عکس بزاریم از من شماره میخواستو من شماره ایرانو دادم و کد اومد ایا میتونم کسب در امد کنم هنوز یا خیر ؟
    باید کانال رو حذف و دوباره بسازم؟
    اطلاعات و شماره داخل جیمیل برای ایران هست، باید با اطلاعات گوگل ادسنس شبیه به هم باشه؟


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      امکان کسب درآمد با اطلاعات ایران، وجود نداره و اطلاعات جیمیل باید با حساب ادسنس گوگل یکی باشه


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      امکان کسب درآمد با اطلاعات ایران، وجود نداره
      اطلاعات جیمیل باید با حساب ادسنس گوگل یکی باشه


  20. نصرالله

    سلام و درود بر شما…
    میخام یک کانال یوتیوب پر در آمد داشته باشم برای درست کردن اینجور کانال راهنمآی مکمل شما رو خواهانم هر کاری کردم موفق نشدم که اینجور کانالی درست کنم همه موارد که در بالا برای درست کردن هر نوع کانال ذکر کردین رو خوندم اما بازم موفق نشدم تا اینجور کانالی پر در آمدی درست کنم برای درست کردن اینجور کانال چه چیزهای نیاز است تا درست کنم.
    بعدی از لطف تان نخواهند بود……


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      از این محتوا و محتوا کسب درآمد از یوتیوب نیوسئو استفاده کنید، قطعا به درآمد می رسید


  21. احمد

    سلام میخوام بدونم چطور فیلم های کانال یوتیوب در جستجوی گوگل قرار بدم لطفا مراحلش بدید به روش ساده


    • ناظر سایت

      سلام دوست عزیز
      مواردی مانند عنوان فیلم و متنی که می نویسید بر اساس نکات سئو محتوا نوشته بشه، به راحتی در نتایج جستجو گوگل قرار می گیره


  22. دالیا

    اگه بخوام فقط برای لایک و کامنت از کانال استفاده کنم هزینه ای برام نداره


  23. Mister business

    سلام یه سوال،بنظرتون ایجاد کانال با شماره تلفن ایران مشکلی ایجاد نمیکنه


  24. محمد مسعود

    من نیاز به مشاوره در بخش یوتیوب دارم آیا میتوانید برایم مشورت بدهید من در مقابل این مشاوره هزینه هم داده میتوانم تشکر.


  25. زیبا

    سلام. من یوتیوپ خودم رو ساختم حالا میخوام لینک اضافه کنم و آدرس پیچ اینستام و بزنم. اما گزینه ی اضافه کردن لینک رو به من نشون نمیده؟؟؟!!!!


  26. hossein

    سلام ایا یوتیوب به ای پی های متغیر حساس هست و ایا میفهمه که ما داریم با وی پی ان میاییم و برایمان مشکل ایجاد میشه؟؟
    ممنون میشم جواب بدین


  27. mobin

    با سلام بنده چنل یوتیوب دارم و برای اینکه برای اول ویدیو عکس بزاریم از من شماره میخواستو من شماره ایرانو دادم و کد اومد ایا میتونم کسب در امد کنم هنوز یا خیر ؟


  28. متین

    سلام
    بنظر شما ساخت یک چنل با محوریت آموزش کامپیوتر (ورد پاور‌پوینت اکسل فوتوشاپ و …)
    توی یوتیوب جواب میده ؟

    اگه جواب میده بگید لطفا
    ممنون از سایتتون


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما. باید رقبا و کاربران هدفتون رو مورد بررسی قرار بدید. اگه اون ها در بستر دیگه ای به دنبال چنین اطلاعاتی هستن، خب کار در یوتیوب ممکنه به اون نتیجه دلخواه نرسونه شمارو. در هر حال ارائه محتوای باکیفیت اکثر قریب به اتفاق نتیجه میده.


  29. فرهان

    سلام.
    در ایران حساب بانکی خارجی نمیشه داشت باشیم.پس در این صورت نمیشه که از کانالی که داریم کسب درامد کنیم؟
    یعنی راه دیگه ای نداره؟
    اگر امکانش است جواب بدین
    ممنونم


  30. رضا

    سلام.
    بدون ایجاد کانال نمیشه ویدئو آپلود کرد؟ قبلا که میشد الان نمیشه دیگه؟؟ یعنی حتما باید کانال ایجاد کنیم؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      برای آپلود ویدئو حتما باید کانال ایجاد کنید که آموزش ساخت کانال یوتیوب در مقاله داده شده.


  31. mr ajab

    سلام جناب . ببخشید درست کردن کانال یوتیوب برای کسب درامد نیاز به ارسال کد از طرف شرکت گوگل دارد و اگر قرار باشد این کار را شروع کنیم نیاز ب اون کد داریم . و اینکه وقتی ما در ایران هستیم چطور ممکنه ک یک کانال برای کسب درامد ایجاد کنید . لطفا یک مطلب درباره این موضوع ارایه دهید . لطفا ♥


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      ساخت کانال یوتیوب در ایران هم امکان پذیر است اما برای کسب درآمد از یوتیوب باید اطلاعات خارج از ایران بدهید.
      پیشنهاد می شود مقاله آموزش کسب درآمد از یوتیوب را مشاهده کنید، توضیحات کامل داده شده است.


  32. علیرضا

    سلام وقت بخیر
    من برای قراردادن سریالهای صدا سیما یک کانال یوتیوب ساختم.سریالها رو از یک وبسایت دانلود میکنم اون سایت هم خودش از شبکه تماشا ویدئوها رو دریافت کرده و لوگو شبکه تماشا سیما روی ویدئوها هست بجای اسم اون سایت روی تصویر که زیر لوگوی شبکه تماشا قرار داده اسم کانال خودم رو قراردادم یوتیوب ویدئو رو بدلیل کپی رایت مسدود کرده.سه تا سوال واسم پیش اومده.
    ۱-سریالهای سیما مگه حق کپی رایت داره که اگر اینطوره خیلی کانالهای دیگه همین کار رو انجام میدن چرا اونها مسدود نمیشن ؟!
    ۲-از کجا میتونم این سریال ها رو دانلود کنم که لوگو و اسم هیچ سایت یا کانال دیگه ای روش نباشه ؟
    ۳-برای فعالیت کانالم چه مواردی رو رعایت کنم که دیگه ویدئویی مسدود نشه ؟
    ممنون میشم کامل راهنمایی کنید.


    • محمد نصیری

      درود وقت بخیر
      حق کپی رایت داشتن یا نداشتن دیگران مشخص می کنند و کانال شما رو ریپورت کردن به یوتیوب و گفتن که ویدیو برای اونهاست و شما کپی کردید.


  33. شهاب

    جناب من با گوشی وارد صفحه اصلی یوتیوب که میشم اصلا ساین این و این چیزایی که تو عکس توضیح دادی نمیبینم اولین باریه برا یه برنامه اینقد اذیت میشم تمام سایتها و فیلمای آنوزشی هم دیدم این تنظیمات و این چیزایی که توضیح میدن اصلا بالا نمیاد فقط همین اکانت گوگل منه


  34. باتری ماشین

    تمام خواننده ها و آدمای معروف تو یوتویبن خیلی خوبه ممنونم


  35. انواع باتری ماشین

    ممنون از راهنماییتون


  36. امیر

    سلام.من یک کانال یوتیوب ساختم .کانال در فرانسه ساخته شده ولی به نام من هست جیمیل و من هم در ایران هستم.(ساختن جیمیل و وریفای حساب و کانال در فرانسه انجام شده.) بعد از آن من که ایران هستم به عنوان مدیر اضافه شدم.اول اینکه موقع درامد به مشکل بر نمی خورم؟ و اینکه به چه صورتی میتوانم به عنوان مدیر در کانال فعالیت کنم که یوتیوب متوجه ایران بودن من نشود؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      ایجاد کانال در یوتیوب مهم نیست در کجا انجام شده است، چیزی که مهم است مشخصات برای وریفای است که اگر در فرانسه وریفای شده است مشکلی ایجاد نمی شود و می توانید بدون هیچ نگرانی فعالیت کنید.
      شما حتی اگر از داخل ایران هم فیلم بگذارید باز هم مشکلی پیش نمی آید و مهم وریفای حساب است که با اطلاعات فرانسه انجام شده است.


  37. برنا

    چرا کانال های یوتیوب برای کاربرهای متفاوت است
    مثلآ بعضی کانال ها اون بالا آیکون های مجزا برای هوم ، ویدو ها ، پلی لیست ها ، غیره دارند
    ولی کانال بعضی ها تنها یک صفحه هست و اینطوری مجزا نیست


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      نحوه ساخت کانال یوتیوب همه به صورت بالا است و هیچ تفاوتی ندارد.
      اینکه بعضی کانال ها متفاوت هستند، برای کاربران نیست و خود کانال ها تعیین می کنند چه چیزهایی نمایش داده بشود و چه چیزهایی نمایش داده نشود.


  38. سجاد

    با سلام
    اگر بخواهیم بعدا از تبلیغات قبل از ویدیو ها در یوتیوب درآمد داشته باشیم می تونیم ایمیل رو به شماره تلفن توی ایران وصل کنیم؟و لوکیشن رو ایران در نظر بگیریم؟


    • مهدی گنجعلی

      درود بر شما
      ساخت کانال یوتیوب را می توانید از داخل ایران انجام دهید، اما برای کسب درآمد و برداشت درآمد خود باید آدرس و حساب بانکی غیرایرانی به یوتیوب بدهید.


  39. مهدی

    سلام من همینجوری کانال ساختم
    الان کانالمو سرچ میکنم میگه همچین کانالی ساخته نشده
    ممنون میشم راهنمایی کنید


  40. سحر

    سلام من تمام کارهایی که شما گفتید رو انجام دادن و حساب گوگل هم باز کردم و یک ویدئو تو یوتیوب گذاشتم ولی یک نفر هم اونو ندیده چرا؟


    • امیر قمصری

      درود بر شما
      با یک استراتژی صحیح باید برای ویدئوهاتون تبلیغات کنید تا کم کم مشهور بشه پیجتون


  41. امیرحسن

    سلام خوبید آقای امیر قمصری من کانالمو ساختم ولی نمیدونم چجوری براش لگو بزارم از کجا باید بیارم


  42. الهه

    سلام من مشکلی که دارم اینه که نمی دونم باید کجا آدرس سایت رو وارد کنم . میشه لطفا راهنمایی بفرمائید؟


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      در توضیحات تمامی ویدیو هاتون میتونید آدرس سایتتون رو بزارید.


  43. محمد طالبی

    با سلام
    من یک سایت عکس دارم که خارجی هست
    و میخوام یک کانال یوتیوب واسش ایجاد کنم .
    به نظر شما برای یک سایت عکس ایجاد یک کانال یوتیوب میتونه مفید باشه ؟
    سبک کار به این صورت که مثلا قسمتی از عکس های پست رو بصورت فیلم دربیارم و ارسال کنم و پایینش لینک مطلب رو بزارم. همچین موردی توی یوتیوب امکان پذیر هست ؟


    • محمد نصیری

      درود بر شما
      سایت یوتیوب به صورت تخصصی در زمینه اشتراک گذاری ویدیو فعالیت دارد و اینکه بسیاری از سایت های بزرگ فروش عکس نیز از این رسانه غافل نشده اند.


  44. شهر بدلیجات

    عالی


  45. ashkan

    ممنون


  46. نادین

    مرسی


  47. فرشاد

    دست شما درد نکند مرسی


  48. نباتک

    خیلی عالی بود منتظر آموزش های بعدی هستیم


  49. حسن سقاباشی تراکمه

    خیلی ممنون از راهنمایتون


  50. آسمان مجازی پرشین اسکای

    ممنون از وبسایت خوبتون


  51. behzad roozegar

    عالی هستید شما


  52. خرید ممبر تلگرام

    ممنون از سایت خوبتون


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود