آموزش تولید محتوا

استراتژی تولید محتوا,استراتژی محتوا,تولید محتوا
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 15 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 16 امتیاز : 4]

تعداد زیادی از افرادی که دست به تولید محتوا می زنند، بیشتر مطالب عمومی را تولید می کنند. اما اکثر آن ها با دستورات زبان آشنایی کامل دارند و درک می کنند که چگونه ساختار بر روی محتوا تاثیر می گذارد. هر چند که بزرگ ترین چالش تولید کننده محتوا این است که چگونه از این دانش به طور صحیح استفاده کند و از مسیر صحیح منحرف نشود.

فرآیند بهبود تولید محتوا برای یک نویسنده بیشتر از آن که باعث تولید محتوای بهتر شود، کمک می کند که از نظر جنبه فکری سریعتر و به طور موثرتر رشد کند. اما این غیر منطقی است که فکر کنیم می توانیم مهارت یک تولید کننده محتوا را بدون داشتن دستورالعمل کافی، بهبود دهیم.

دوستان عزیزم برای اینکه بتوانید مطالب باکیفیتی را همیشه در اختیار داشته باشید باید نویسنده خود را با مهارت ها و وظایف یک کارشناس تولید کننده محتوا آشنا کنید.

به آن ها بگویید که چه چیزی را نمی دانند

برای آن که یک نویسنده محتوای سایت بتواند تاثیرگذاری موثری بر روی مخاطب داشته باشد، قبل از هر چیز، باید با تمام توانایی های خود آشنا شود. همچنین باید مخاطب خود را بشناسد. اما مهم ترین نکته آن است که بداند کدام ساختار نگارشی می تواند بزرگ ترین کمک را به او در عرصه تولید محتوا داشته باشد.

به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که نباید بلافاصله از یک نویسنده جدید و تازه کار برای تولید محتوا استفاده کنید. زیرا لازم است که او ابتدا به درک خوبی از انتظارات و جایگاه شرکت و کسب و کار شما برسد. هم چنین باید درک کند که تمرکز شما بیشتر بر روی چه موضوعی است تا بتواند برای آن مطلب بنویسد.

یکی از بهترین راه ها برای این کار آن است که از یک نفر (به عنوان مثال محقق و جست وجوگر تیم خود) که اطلاعات کافی در رابطه با شرکت و کسب و کار شما و نیز حوزه فعالیت آن را دارد، بخواهید تا به نویسنده جدید اطلاعات کافی را بدهد و به سوالات او پاسخ دهد تا بطور کامل با خواسته ها و استراتژی تولید محتوای شما آشنا و با آن سازگار شود.

نمونه سوالاتی که باید در اختیار نویسنده محتوا بگذارید:

  • در حال حاضر چه فردی فضای کسب و کار را رهبری می کند و در مورد آن استدلال می کند؟چرا؟
  • چگونه این فضا سبب کسب درآمد می شود؟
  • طرح چه نوع ایده هایی از نظر شرکت ممنوع است و نمی توان در مورد آن ها بحث کرد و چرا؟
  • طرح چه نوع ایده هایی معمولا مورد پذیرش قرار می گیرد و چرا؟
  • چه قوانین، محدودیت هایی برای فضای کسب و کار وجود دارد؟
  • چه گروهی از کاربران و مخاطبان جذب این فضا می شوند؟ آن ها در مورد چه چیزی به جست و جو می پردازند؟
  • چگونه میزان موفقیت شرکت در این فضای کسب و کار اندازه گیری می شود؟

ارائه لیستی از رقبا برای مشاهده و مطالعه آن ها

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *