تبدیل بازدیدکننده به مشتری

افزایش مشتری سایت,بازدیدکننده به مشتری,تبدیل بازدیدکننده به خریدار
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 10 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 6 امتیاز : 3.5]

ممکن است شما دارای ایده و ابتکارات خوبی در زمینه بازاریابی باشید. اما اگر وبسایت شما دارای سطح کیفی خوب و قابل قبولی نباشد و نکاتی را در آن رعایت نکنید، قطعا با شکست مواجه خواهید شد و نمی توانید فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری را درست و اصولی انجام دهید.

این موقعیت را تصور کنید: برند شما به خوبی جای خود را در رده اول نتایج جست وجو محکم کرده است، محتوایی را به صورت روزانه منتشر می کنید که به خوبی دنبال کنندگان را در جهتی که می خواهید هدایت می کند و ایمیل شما روزانه با درصد بسیار بالایی از پیغام ها از طرف بازدیدکنندگان مواجه است. باید به شما تبریک بگویم، چون تمام سناریوی رویایی بازاریابی اینترنتی را به خوبی پیاده کرده اید.

اما نباید تصور کنید که کار تمام است و به خودتان مغرور شوید! می پرسید چرا؟ پاسخ را می توان این گونه بیان کرد که: علی رغم داشتن ترافیک ثابت بالا، بازدیدکنندگان همچنان سایت شما را خیلی سریع ترک کنند. متاسفانه اگر سایت به خوبی برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار طراحی نشده باشد، این کابوس به واقعیت تبدیل خواهد شد. در واقع کاری که وبسایت شما باید انجام دهد، ابتدا بازگرداندن بازدیدکنندگان به سایت و سپس تبدیل آن ها به خریدار است.

در این مقاله قصد دارم به شما پاسخ دهم که چگونه بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کنید. پیشنهاد می کنم که حتما آبی به دست و صورت خود بزنید و قهوه ای بنوشید تا با تمرکز کافی بتوانید این مقاله را دنبال کنید.

اما می پردازم به نکاتی که باید در وبسایت رعایت کنیم تا بازدیدکننده ترغیب به بازگشت به سایت و در نهایت تبدیل به مشتری شود.

اصولا پنج مشکل اساسی در وبسایت ها وجود دارد که بازدیدکنندگان را وادار می کند تا وبسایت شما را به سرعت ترک کنند:

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *