بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

نویسنده : امیر قمصری تاریخ : 1396-11-28

مدت زمان مطالعه این مقاله
10 دقیقه

ابزارهای بازاریابی در فضای آنلاین,ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی,ابزارهای بازاریابی محتوا حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[ 5 امتیاز از 8 رای]

ابزارهای بازاریابی اینترنتی در حوزه بازاریابی و فروش و نیز ایمیل مارکتینگ را در بخش اول مقاله معرفی کردیم. اما بخش دوم مقاله را به ابزارهای بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی اختصاص می دهیم.

بازاریابی محتوا :

در این بخش ابزار بازاریابی محتوا را معرفی می کنم. 

  • Apester:

Apester یک ابزار مفید و رایگان برای تولید محتوای تعاملی است. به وسیله این ابزار می توانید آزمون های تعاملی آنلاین ایجاد کنید.

  • Picktochart:

یک ابزار بسیار محبوب و آسان برای ساخت اینفوگرافیک همراه با تمامی امکانات لازم در خصوص ایجاد انواع محتوای بصری مانند پوستر ها، عکس ها و … می باشد. کار با این ابزار از طریق drag-and-drop و بسیار ساده می باشد و با آن می توانید کارهایی بسیار جذاب و حرفه ای بسازید.

  • Canva:

Canva یکی دیگر از پلت فرم های ایجاد محتوای بصری می باشد. ابزار Canva به شما کمک می کند تا تصاویری جذاب برای همه چیز از گرافیک رسانه های اجتماعی گرفته تا آگهی ها، عکس های وبلاگی و کارت ویزیت ایجاد کنید.

  • Listly:

یک پلت فرم عالی، سرگرم کننده و رایگان برای به اشتراک گذاری انواع لیست ها است. لیست های شما میتواند شامل هر موضوعی باشد مانند فیلم، تکنولوژی، علمی، بازاریابی. سایر کاربران نیز می توانند لیست های شما را دنبال کنند و به موارد مورد علاقه خود رای دهند.

  • Triberr:

Triberr یک پلت فرم اشتراک گذاری محتوا است. به طور مثال اگر شما تولیدکننده محتوا یا وبلاگ نویس هستید، می توانید از این پلت فرم برای به اشتراک گذاری مطالبتان برای سایر تولیدکنندگان محتوا استفاده کنید. همچنین می توانید با این ابزار گروه هایی برای کسب و کار خود مانند گروه های لینکدین ایجاد کنید.

اگر شما مدیر کسب و کار هستید، می توانید Triberr را برای انجام تبلیغات بازاریابی تاثیرگذار استفاده کنید. همچنین با این ابزار می توانید یک کمپ بازاریابی با امکاناتی از قبیل تنظیم بودجه، برنامه ریزی، هدف گذاری، کنترل پروژه و … ایجاد کنید.

شبکه های اجتماعی :

ابزارهای بازاریابی در فضای آنلاین,ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی,ابزارهای بازاریابی محتوا

گروه بعدی ابزار بازاریابی آنلاین به ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی تعلق دارد.

  • SocioBoard:

 یک پلت فرم جهت مدیریت رسانه های اجتماعی با هدف کمک و پشتیبانی از مشتری، بازاریابی تعاملی و برندسازی می باشد. 

از این ابزار می توانید در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، لینکدین، فیسبوک و توییتر استفاده کنید.

نسخه رایگان این پلت فرم به شما این امکان را می دهد که از یک داشبورد مرکزی بتوانید تمامی شبکه های اجتماعی مورد نیاز خود را مدیریت نمایید.

همچنین این نسخه دارای سیستم مدیریت مشتری و ابزارهایی قدرتمند برای گزارش دهی می باشد.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *