راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

بازاریابی اینترنتی,حفظ مشتری،جذب و حفظ مشتری آنلاین,راه های جذب مشتری آنلاین حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 20 امتیاز : 4.8]

در این مقاله بازاریابی اینترنتی، با مطرح کردن سوالات کلیدی به شما نحوه جذب و حفظ مشتری آنلاین در وب سایت را آموزش خواهم داد. امیدوارم از این مقاله بهره کافی را ببرید.

برای این که به بهترین شکل ممکن روش های جذب مشتری آنلاین و سپس حفظ کردن وی را فرا بگیریم، باید به این سوالات کلیدی پاسخ دهیم:

  1. استراتژی جستجوی کاربران چیست؟

شاید ساده ترین سوال ممکن این است که استراتژی کاربران برای جستجو چه چیزی می تواند باشد؟ با وجود اینکه این سوال بسیار ساده است، ولی برای شروع و بررسی نوع استراتژی، بسیار کلیدی می باشد. این سوال کمک خواهد کرد که با تعیین استراتژی جستجوی کاربران هدف خود، در فرآیند و راه های جذب مشتری آنلاین به درستی گام بردارید و موفق تر عمل کنید.

  1. رقبای ما به تازگی بر روی چه کلمات کلیدی مشغول کار هستند؟

آنچه که بسیارمهم است، مشاهده و بررسی فعالیت رقبای خود در کسب و کارتان است. باید سعی کنید که کلمات کلیدی پربازدید و پرکاربرد را که مورد استفاده رقبایتان می باشد، شناسایی کنید. کلمات کلیدی نقش تاثیرگذاری در جذب مشتری آنلاین و هدایت او به وب سایت شما خواهد داشت.

  1. سرچشمه جذب مشتریان ما کجاست؟

یکی از نکات مهم آنالیز و بررسی کسب و کارتان، مشخص کردن کانال هایی است که در جذب مشتری بیشترین نقش را برای شما بازی می کنند.

در اینجا به بررسی مسائل کلیدی در جذب مشتری می پردازم:

  • فروشگاه زیبا:

اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که “آیا سایت شما جذاب است؟”

طراحی یک فروشگاه اینترنتی کار بسیار سختی است، زیرا اگر طراحی زیبا نباشد، مخاطبان شما از سایتتان خارج خواهند شد.

توجه داشته باشید که مشتریان بعد از ۳ ثانیه، تصمیم به خرید کردن از فروشگاه اینترنتی شما می گیرند. بنابراین ظاهر سایت اولین عامل تاثیرگذار بر روی مخاطب و همچنین از روش های حفظ مشتری آنلاین است.

  • فعالیت در رسانه های اجتماعی:

شبکه های اجتماعی یکی از راهکارهای حفظ مشتری آنلاین است که می توانید به صورت رایگان از آن برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید. البته شما برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی، هزینه ای پرداخت می کنید اما حضور داشتن و استفاده کردن از این روش بسیارمهم و کلیدی می باشد و تاثیرات بسیار مفیدی را به همراه دارد. دوستان عزیزم، کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی تولید کردن محتوای جذاب، باکیفیت و باارزش است. اگر شما به درستی از این پتانسیل در رسانه های اجتماعی استفاده کنید، یک کانال بازاریابی رایگان را در اختیار خواهید داشت.

دوست عزیزم، جهت مشاهده ادامه این مقاله بسیار مفید، لطفا ایمیل خود را به دقت در فیلد ذیل وارد نمایید.* خیالتون راحت ! از ایمیل شما به صورت محرمانه نگهداری میشه و فقط مقالات برتر نیوسئو براتون ایمیل میشه.

لطفا ایمیل خود را به دقت وارد نمایید :

یک نظر در مورد مقاله “ راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین
  1. معتمد آنلاین :

    بسیااار ممنون بابت مقاله های مفیدتون
    موید باشید


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *