ابزارهای بازاریابی در فضای آنلاین,ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی,ابزارهای بازاریابی محتوا

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت دوم

ابزارهای بازاریابی اینترنتی در حوزه بازاریابی و فروش و نیز ایمیل مارکتینگ را در بخش اول مقاله معرفی کردیم. اما بخش دوم مقاله را به ابزارهای بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی و بازاریابی ویدئویی اختصاص می دهیم. بازاریابی محتوا : در این بخش ابزار بازاریابی محتوا را معرفی می کنم.  Apester: Apester یک ابزار مفید و رایگان برای تولید محتوای تعاملی است. به وسیله این ابزار می توانید آزمون های تعاملی آنلاین ایجاد کنید. Picktochart: یک ابزار بسیار محبوب و آسان برای ساخت اینفوگرافیک همراه با تمامی امکانات لازم در خصوص ایجاد انواع محتوای بصری مانند پوستر ها، عکس ها و … می باشد. کار با این ابزار از طریق drag-and-drop و بسیار ساده می باشد و با آن می توانید کارهایی بسیار جذاب و حرفه ای بسازید. Canva: Canva یکی دیگر از پلت ...

ابزار Hubspot,ابزار بازاریابی,ابزارهای ایمیل مارکتینگ

بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی – قسمت اول

اگر کسب و کار اینترنتی خود را به تازگی شروع کرده اید و به دنبال ابزارهایی هستید که با کمک آنها به رشد و توسعه کسب و کار خود سرعت بخشید، ما در نیوسئو به شما ابزارهایی برای بازاریابی اینترنتی معرفی می کنیم که قابل استفاده بر روی پلتفرم ها و سرویس های اینترنتی هستند. اما اگر بودجه محدودی دارید و نمیدانید بر روی کدام ابزار باید سرمایه گذاری کنید، یا اگر می خواهید بدون صرف هزینه زیاد بازاریابی دیجیتال خود را رونق بخشید، چگونه می توانید گزینه مطلوب را انتخاب کنید؟  در طی چند مقاله بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد که با کمک آنها می توانید در هر زمینه ای، کسب و کار خود را رونق بخشید: از ایمیل گرفته تا رویدادها، از محتوا تا شبکه های اجتماعی. ابزارهای بازاریابی و ...

amp,بهبود کسب و کار,رفتار کاربران موبایلی

نکات بازاریابی موبایلی در کسب و کار اینترنتی

در کسب و کارهای اینترنتی، بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که در حال حاضر میلیون ها کاربر با گوشی های هوشمند به اینترنت وصل شده و از ابزارها و نرم افزاهای تحت وب استفاده می کنند. بنابراین شما چاره ای جز این نخواهید داشت که برای بهبود کسب و کار خود و از دست ندادن طیف وسیعی از مخاطبان، خود را با شرایط جدید وفق دهید و از بازاریابی موبایلی استفاده کنید.  دلیل آن این است که نسخه دسکتاپی یک سایت ممکن است به راحتی در موبایل قابل مشاهده و استفاده نباشد. در واقع نسخه ای متناسب با صفحه نمایش و محیط موبایل طراحی نشده و به این خاطر کاربر را برای استفاده از محتوای سایت مجبور به بزرگنمایی بیش از حد صفحه ...

آموزش ساخت چت بات,بازاریابی اینترنتی,چت بات

چت بات چیست و چگونه ساخته می شود

چت بات چیست؟ ربات های چت (chatbots) سرویسی هستند که با یک سری قوانین مشخص و به کمک هوش مصنوعی طراحی می شوند و کاربران از طریق یک رابط چت با آن ارتباط برقرار می کنند. چت بات ها از سال 2017 برای کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش محبوب شده اند. به همین دلیل در شرکت هایی مانند فیسبوک، گوگل و مایکروسافت بر روی این تکنولوژی سرمایه گذاری بسیار زیادی انجام شده است. به همین منظور در این پست قصد دارم نکات کلیدی آموزش ساخت چت بات را با شما دوستان عزیز در میان بگذارم. در واقع این مقاله یک راهنمای سریع برای ساخت ربات چت می باشد. شناخت بازدیدکنندگان و مخاطبان قبل از شروع به طراحی و ساخت چت بات، این مسئله بسیار ضروری است که متوجه شوید چه افرادی ...

ابزار بازاریابی ایمیلی,ابزار بازاریابی اینترنتی,ابزار بررسی آزاد بودن دامنه

10 ابزار مفید برای کسب و کار اینترنتی

ابزارهای کسب و کار اینترنتی همواره برای افرادی که میخواهند کسب و کار آنلاین خود را به طور هدفمند راه اندازی کنند و در کسب و کار خود موفق شوند، توصیه می شوند. به همین منظور من برای کمک و راهنمایی شما قصد دارم بهترین ابزار کسب و کار اینترنتی را به شما دوستان عزیزم معرفی کنم. بهترین ابزارها برای کسب و کار اینترنتی :   Bustaname : این ابزار یکی از قدیمی ترین و بهترین ابزارها جهت بررسی آزاد بودن دامنه است. شما با استفاده از آن می توانید متوجه شوید که آیا نام دامنه شما قبلا ثبت شده یا نه. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق توصیه میکنم نکاتی که باید در هنگام ثبت دامنه مد نظر داشته باشید را در نیوسئو مطالعه نمایید. Knowem : از این ابزار بسیار مفید ...

افزایش فروش اینترنتی,افزایش فروش و بهره وری,بازاریابی اینترنتی

7 راه افزایش فروش برای مدیران کسب و کار

کسب و کارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک در آینده با سرمایه گذارانی از شرکت های فعال در این حوزه رو به رو خواهند شد که پیش بینی می شود تا سال 2020، سرمایه گذاری این بخش به مبلغی در حدود 29/79 میلیارد دلار برسد. از این رو بیشتر فعالان در زمینه تجارت الکترونیک در صدد رفع ایرادات و تمرکز بیشتر بر روی سئو سایت و بازاریابی اینترنتی هستند. به همین جهت در این مقاله راهکارهای بهبود فروش را بررسی خواهم کرد. امیدوارم این مقاله مورد توجه شما دوستان عزیزم قرار بگیرد.  برخی عوامل موثر در افزایش فروش و بهره وری برای کسب و کار ها به صورت زیر می باشد: یادآوری اهمیت سئو برای کارمندان و مدیران کسب و کار: به منظور بهبود سئو سایت ابتدا مدیران ارشد باید نیروها و کارمندان سازمان خود را ...

ابزار مدیریت کسب و کار اینترنتی,کسب و کار اینترنتی,مدیریت کسب و کار اینترنتی

مدیریت برند موفق در کسب و کار اینترنتی

یکی از عواملی که باعث شکست کسب و کار اینترنتی شما می شود، عدم مدیریت صحیح کسب و کار می باشد. دوستان من این را بدانید که مدیریت برند کسب و کار بسیار مهم و حائز اهمیت است، زیرا شما را از درگیر شدن با چالش ها و بحران ها و در نهایت شکست و تعطیلی کسب و کارتان نجات خواهد داد. به همین منظور من تصمیم گرفتم که در این مقاله نحوه مدیریت برندهای موفق در کسب و کارهای اینترنتی را به شکل صحیح و اصولی بیان کنم. نکاتی که در مدیریت برند کسب و کارتان باید به آن ها توجه کنید: نظارت بر برند یا نام تجاری – brand Monitoring:  یکی از ساده ترین ابزارهای گوگل، Google Alerts می باشد. این ابزار به آسانی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. این ...

بازاریابی اینترنتی,حفظ مشتری،جذب و حفظ مشتری آنلاین,راه های جذب مشتری آنلاین

راه هایی برای جذب و حفظ مشتری آنلاین

در این مقاله بازاریابی اینترنتی، با مطرح کردن سوالات کلیدی به شما نحوه جذب و حفظ مشتری آنلاین در وب سایت را آموزش خواهم داد. امیدوارم از این مقاله بهره کافی را ببرید. برای این که به بهترین شکل ممکن روش های جذب مشتری آنلاین و سپس حفظ کردن وی را فرا بگیریم، باید به این سوالات کلیدی پاسخ دهیم: استراتژی جستجوی کاربران چیست؟ شاید ساده ترین سوال ممکن این است که استراتژی کاربران برای جستجو چه چیزی می تواند باشد؟ با وجود اینکه این سوال بسیار ساده است، ولی برای شروع و بررسی نوع استراتژی، بسیار کلیدی می باشد. این سوال کمک خواهد کرد که با تعیین استراتژی جستجوی کاربران هدف خود، در فرآیند و راه های جذب مشتری آنلاین به درستی گام بردارید و موفق تر عمل کنید. رقبای ما ...

اشتباهات رایج در کسب و کار,افزایش درآمد و فروش,بهبود کسب و کار اینترنتی

پنج اشتباه رایج در کسب و کارهای کوچک

همه کسب و کارهای کوچک باید راهی جهت ارائه و فروش محصولات خود در فضای مجازی پیدا کنند. در حال حاضر همه کسب و کارهای موفق چه کوچک و چه بزرگ از فضای مجازی استفاده می کنند. دوستان عزیزم، نکته بسیار جالب این است که تقریبا 54 درصد کسب و کارهای کوچک وب سایتی برای فروش و یا معرفی محصولات خود دارند. این آمار برای مشاغل کم درآمد و کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب است. اما برای تحت پوشش قرار دادن مشتریان بالقوه آمار چندان بالایی نیست. بیشتر صاحبان صنایع و مشاغل کوچک درست در هنگامی که باید استواری خود را نشان داده و بر روی تجارت الکترونیک سرمایه گذاری کنند و شاهد بهبود کسب و کار اینترنتی خود باشند، دلسرد می شوند. از همین رو هیچگاه تبدیل به کسب و ...

اشتباهات تجارت الکترونیک,اشتباهات خطرناک در تجارت الکترونیک,اشتباهات رایج در تجارت الکترونیک

4 اشتباه رایج در تجارت الکترونیک

دوستان عزیزم، شما خوب می دانید که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت برای سازمان ها و کسب و کارهای مختلف، فضای جدید رقابتی از طریق دنیای مجازی به وجود آمده است. در این فضای رقابتی مرزهای جغرافیایی از بین رفته اند و شما می توانید با استفاده از بازاریابی اینترنتی مشتریانی را از نقاط مختلف کشور و حتی جهان به دست بیاورید. اما برای اینکه بتوانید از این فضای به وجود آمده به درستی استفاده کنید و توان رقابت داشته باشید، باید به شکل صحیح در آن به بازاریابی بپردازید. متاسفانه بازاریابان همچنان در بخش تجارت الکترونیک و کسب و کار اینترنتی اشتباهاتی را مرتکب می شوند که باعث می گردد توان رقابت را از دست داده و با شکست مواجه شوند. به همین منظور من در این مقاله اشتباهات ...