استراتژی بازاریابی درونی,بازاریابی اینترنتی درون گرا,بازاریابی جاذبه ای

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی درونی چیست

وحشت نکنید! اصطلاح بازاریابی درون گرا (inbound marketing) جدید و عجیب و غریب نیست. در واقع در مباحث بازاریابی اینترنتی در مورد آن تا حدی صحبت شده است و امروز می خواهم به صورت کامل و مفصل در مورد آن توضیح دهم. بازاریابی درون گرا را در زبان فارسی، بازاریابی جاذبه ای و یا بازاریابی ربایشی نیز معنی کرده اند. در واقع این نوع بازاریابی بر پایه تولید محتوای یکتا و کاربرپسند ...

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی,استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی,بازاریابی در شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل

شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه بر پایه آزادی بیان متولد شده اند و صدای تحسین و یا اعتراض و شکایت مردم را به گوش جهانیان می رسانند، توانسته اند محبوبیت زیادی را در بین کاربران اینترنتی به دست آورند و روز به روز مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کنند. به همین منظور شرکت ها و سازمان های بازاریابی و همچنین صاحبان مشاغل اینترنتی به شبکه های اجتماعی به عنوان ...

آموزش نوشتن کمپین تبلیغاتی,چگونه کمپین تبلیغاتی بنویسم,طراحی کمپین تبلیغاتی

چگونه یک کمپین تبلیغاتی موفق بسازیم

کمپین های تبلیغاتی نقش بسیار ویژه ای در جلب نظر مخاطب برای استفاده از خدمات یا محصولات یک شرکت بازی می کنند. شما حتی اگر بهترین خدمات یا محصولات را هم داشته باشید، بدون داشتن یک کمپین تبلیغاتی قوی و با کیفیت نمی توانید مشتری زیادی را بدست آورید. پس نیاز است علاوه بر ارائه خدمات و محصولات کاربردی و با کیفیت، به دنبال طراحی یک کمپین تبلیغاتی کارآمد و قوی نیز ...

اصول برند سازی,بازاریابی از طریق ویدئو,بازاریابی ویدئویی

اصول برند سازی از طریق بازاریابی ویدئویی

ویدئو بهترین روش برای تاثیر گذاری در مخاطب است. طبق مطالعات انجام شده مخاطب محتوایی را که از طریق ویدئو به او منتقل می شود را بهتر و راحت تر به ذهن می سپارد. بر همین اساس، صاحبان کسب و کار و بازاریابان اینترنتی تمرکز خود را بر روی بازاریابی از طریق ویدئو گذاشتند و سعی کردند پیام خود را از این طریق به مخاطبان برسانند. یکی از رایج ترین کارهایی که ...

آموزش میکروبلاگ,آموزش وبلاگ نویسی,میکروبلاگ فارسی

میکروبلاگ چیست

میکروبلاگ ابزاری برای وبلاگ نویسی است که به کاربران اجازه نوشتن محتواهای کوتاه بین 140 تا 200 کاراکتر را می دهد. همچنین به کاربران اجازه به اشتراک گذاری عناصر کم حجم مانند فایل و محتوا را می دهد. از جمله انواع شبکه های اجتماعی که سرویس میکروبلاگ را ارئه می دهند می توان به twitter اشاره کرد، علاوه بر آن تعداد شبکه های اجتماعی جدید میکروبلاگ فارسی نیز روز به روز در حال افزایش است. ...

اصول طراحی اپلیکیشن موبایل,اصول مهندسی نرم افزار,روش ساخت اپلیکیشن برای موبایل

مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

در دنیای امروز سطح دانش کاربران بسیار بالا است، بنابراین صرفا تبلیغات باعث نمی شود که کاربران از خدمات و سرویس های شما استقبال کنند حتی اگر بهترین برنامه ریزی و طراحی را برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی انجام داده باشید. تعداد اپلیکیشن های موبایلی مربوط به  هر یک از خدمات و سرویسها آنقدر زیاد است که کاربران فقط به دنبال بهترین ها در هر زمینه ای هستند. بنابراین برای موفقیت علاوه ...

افزایش فروش,بهترین سایت طراحی گرافیکی,طراحی بروشور

تاثیر طراحی گرافیک بر میزان فروش

آمارها نشان می دهد آنچه به چشم زیبا می آید می تواند تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد شخص داشته باشد. با توجه به این نکته ی روانشناختی می توان آن را  یکی از فاکتور های مهم برای افزایش فروش دانست .  قطعا استفاده از یک گرافیک قوی و حرفه ای  می تواند یک حس خوب و اعتماد را در ذهن مشتری ایجاد کند و برعکس آن یک طراحی ضعیف  و ناهماهنگ می ...

آموزش ایمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ چیست و اصول موفقیت در آن

تبلیغات با ایمیل به دلیل ارزانی، سادگی و پوشش دهی مخاطبان بی شمار، مورد توجه کسب و کارهای کوچک و نوپا و نیز بزرگان و نامداران صنایع مختلف با وجود داشتن بودجه های تبلیغاتی گزاف، قرار دارد و همه آنها از این روش تبلیغاتی بهره می برند و  آن را در اولویت قرار می دهند. اکنون به این موضوع پی بردید که ایمیل مارکتینگ چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد. اما باید ...

انواع بازاریابی ویروسی,بازاریابی ویروسی,بازاریابی ویروسی چیست

بازاریابی ویروسی چیست

در تعریف بازاریابی ویروسی آمده است که اگر شرکت یا سازمانی با ارائه سرویس و یا محصول با پشتیبانی مناسب بتواند مشتری خود را راضی نگه دارد و او را ترغیب به معرفی آن به فردی دیگر کند، در واقع تبلیغ دهان به دهان و یا ویروسی شکل گرفته است. اما سوال این است که در دنیای اینترنت بازاریابی ویروسی چگونه شکل می گیرد؟ اجازه دهید به این سوال با یک مثال ...

اشتباهات بازاریابی اینترنتی,اشتباهات کسب و کار آنلاین,اشتباهات کسب و کار اینترنتی

اشتباهات رایج در کسب و کار اینترنتی

در حوزه کسب و کار اینترنتی نیز مانند بقیه فعالیتها، ممکن است اقداماتی را انجام دهیم که از نگاه ما صحیح باشد اما در واقع مرتکب اشتباه شده ایم، یا ممکن است نکاتی را مورد توجه قرار ندهیم که بسیار مهم و ضروری هستند. به همین منظور بر آن شدیم تا اشتباهات کسب و کار آنلاین که به صورت معمول رخ می دهد را بیان کنیم. استفاده از یک برند جدید برای کسب و ...