انتخاب نام برند,روش انتخاب برند,عوامل موثر در انتخاب برند

چگونگی انتخاب نام برند

نام برند، نقش اساسی را در برندسازی و مدیریت برند شما بازی می کند. در واقع شما تبلیغات می کنید تا مهمتر از معرفی محصولات و خدماتتان، برندتان را به مخاطبان بشناسانید. شما با تولید یک محتوای خوب و جذاب بدون اینکه بخواهید نامی از برندتان بیاورید، مخاطبان را وادار می کنید تا نام برند شما را بخاطر بسپارد. بنابراین انتخاب نام برند یکی از مهمترین اصول برندینگ می باشد. به همین منظور نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید ...

ایمیل مارکتینگ,بازگشت سرمایه کسب و کار اینترنتی,تبدیل بازدیدکننده به خریدار

راهکارهای موفقیت در کسب و کار اینترنتی

دوستان عزیزم، هنگامی که کسب و کاری را شروع می کنید بسیاری از مشکلات را در ابتدا به راحتی می توانید با ساده ترین معیارها حل کنید.البته معیارها، پتانسیل دادن هزاران بینش جدید در جهت موفقیت یا شکست شما را دارا هستند، در صورتیکه بدانید کدام را دنبال کنید تا از شکست در امان باشید. اما کم کم عدم انتخاب صحیح راهکاری مناسب در کسب و کار اینترنتی می تواند چنان شما را از پای درآورد که هرگز حتی به ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی,تولید محتوا,تولید محتوا فروشگاه اینترنتی

5 دلیل بسیار مهم برای تولید محتوا در فروشگاه های اینترنتی

آیا داشتن بلاگ برای فروشگاه های اینترنتی الزامی است؟ این سوالی است که اکثر مدیران فروشگاه ها پاسخ مشخصی برای آن ندارند.منافع و مزایای وبلاگ نویسی برای یک شرکت و تجارت کوچک با محصولات کم کاملا بدیهی است اما آیا وقتی شما یک فروشگاه بزرگ اینترنتی با صدها و یا هزاران محصول تاسیس می کنید، باز هم نیازمند وبلاگ هستید؟ پر واضح است که بله، شما نیازمند آن هستید. طبق یک تحقیق، نود و نه درصد از مردم در اولین بازدید ...

آمار بازدید,آموزش تولید محتوا,استراتژی محتوا

اصول موفقیت در تولید و بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا همان طور که می تواند شما را به اوج موفقیت برساند، در صورت نداشتن برنامه و استراتژی خاص، می تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند. پس برای کسب موفقیت، این اصول که بسیار ساده می باشند را رعایت کنید.  هدف و استراتژی خود را از تولید یک محتوای خاص مشخص کنید. محتوای تولیدی شما باید هدف و خواسته شما را تامین کند. تولید و انتشار یک محتوای بدون هدف می تواند کسب و کار شما را ...

افزایش فروش,اینترنت هند,برند سازی

چرا صدرنشینی در گوگل مهم است

سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود.  در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین ...

آموزش انتخاب دامنه,آموزش ثبت دامنه,انتخاب بهترین دامنه

نکات مهم در ثبت دامنه

اولین نکته در آغاز یک کسب و کار با زیرساخت تجارت الکترونیک ثبت دامنه است و نکاتی که باید در هنگام ثبت دامنه یا همان دامین مد نظر داشته باشید آنقدر مهم است که بنده در جلسات آموزشی خویش بارها بدان اشاره کرده ام … این روزها همه افراد حقیقی و حقوقی بارها نام دامنه های مختلف اینترنتی را برای هر تجارت مدنظر خود ثبت می کنند. دامنه یا همان دامین ، مجموعه ای از حروف و اعداد است که می ...

بازاریابی در شبکه اجتماعی,بازاریابی شبکه اجتماعی,بازاریابی شبکه اجتماعی چیست

هشت اشتباه رایج در بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

همانطور که همه شما دوستان عزیزم می دانید، امروزه یکی از مهمترین راه های تبلیغات اینترنتی ، استفاده از شبکه های اجتماعی است و یا به عبارتی دیگر هر استراتژی موثر بازاریابی دیجیتال شامل یک جزء جدایی ناپذیر تحت عنوان رسانه‌های اجتماعی می‌ باشد. یکی از بهترین رسانه‌های دیجیتال برای سوق دادن سریع کسب و کار است، که این عمل به درستی از طریق بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فراهم می‌گردد. برای تازه واردان به صنعت بازاریابی اینترنتی، اولین برداشت خوب و ...

آموزش بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی در ایران

بازاریابی اینترنتی چیست

همانطور که می دانید بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شود. در انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس یک وب سایت مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کرد. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جمله مهمترین این اهداف تبدیل بازدیدکننده به خریدار در سایت شماست و یک کاربر زمانی تبدیل به خریدار می شود ...

بودجه بندی تبلیغاتی,بودجه تبلیغات,بودجه تبلیغات بانک

تاثیر تبلیغات بر فروش

بودجه مایکروسافت برای تبلیغات در سال مالی منتهی به ژوئن 2.6 میلیارد دلار بوده است. اپل در سال مالی خود تا اکتبر 1.1 میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده است.شرکت های دیگر هزینه تبلیغات خود در سال مالی اخیر را در آینده اعلام خواهند کرد اما در سال های گذشته میزان هزینه آنها بصورت زیر است:  من نموداری در کنار نمودار اصلی رسم کرده ام که درصد هزینه برای تبلیغات از محل بودجه شرکت، در آن مشخص است. توجه کنید ...