بازاریابی اینترنتی,بهبود عملکرد در بازاریابی,تیم بازاریابی

ویژگی های تیم بازاریابی حرفه ای

مانند فوتبال، زمانی شما در بازاریابی و فروش موفق خواهید شد که به صورت تیمی کار کنید. مهم نیست که تعداد اعضای تیم بازاریابی شما چند نفر باشد، مهم آن است که به صورت تیمی با یکدیگر کار کنید. پس از تحقیقات فراوان در رابطه با ویژگی های تیم بازاریابی حرفه ای، 9 ویژگی و شاخصه برای آن معرفی شده است که در این مقاله می توانید با آن ها آشنا شوید: ...

افزایش اعتماد کاربران,افزایش تعامل با مخاطب,بهبود بازاریابی و فروش

بهبود بازاریابی و فروش با افزایش اعتماد کاربران

افزایش اعتماد کاربران به سایت و کسب و کار شما مهم ترین و اساسی ترین وظیفه ای است که بر عهده شما و تیم همراهتان می باشد. زیرا این کار در افزایش و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است و باعث رونق و بهبود کسب و کار شما خواهد شد. بنابراین اگر شما مالک سایت و   کسب و کار اینترنتی هستید، باید اعتماد کاربران را نسبت به سایت خود بهبود بدهید، زیرا اگر ...

آموزش ساخت صفحه درباره ما,اطلاعات تماس,جلب اعتماد مشتریان

هشت اشتباه رایج در ایجاد صفحات درباره ما

علی رقم اینکه صفحه درباره ما در اکثر وب سایت ها یکی از پربازدید ترین صفحات است و عمده بازدید کنندگان وب سایت به این صفحه نیز مراجعه می نمایند، اما بسیاری از صاحبان سایت ها و حتی یک متخصص در امور طراحی سایت توجهی چندانی به طراحی و بهینه سازی این صفحه از وب سایت ندارند و به نوعی نسبت به آن سهل انگاری و بی توجهی می کنند. اما جالب ...

آموزش بازاریابی پیامکی,اس ام اس مارکتینگ,اصول بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی و موفقیت در آن

بازاریابی از طریق پیام کوتاه تبدیل به یکی از روش های متداول بازاریابی برای بیشتر شرکت ها در چند سال اخیر شده است. اگر تا به حال از این روش استفاده نکرده اید، ممکن است به خاطر تفکر اشتباهی باشد که از اس ام اس مارکتینگ در ذهن دارید. استفاده درست از این روش بازاریابی، آن را به ابزاری قدرتمند برای دسترسی به افراد گریزان اما سودآور (نسل جوان) تبدیل می کند. ...

افزایش درآمد اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,تبدیل بازدید کننده به خریدار

تجربه کاربری و افزایش درآمد اینترنتی

قبل از شروع بحث، باید ابتدا معنای تجربه کاربری را درک کنید. بنابراین، تجربه کاربری یعنی نگاه به کاربرد و نحوه عملکرد یک محصول از سمت کاربر. اخیرا محققان صنعت بازاریابی اینترنتی کشف کرده اند که سه تاکتیک تجربه کاربری می تواند به افزایش چندبرابری درآمد در صنعت تجارت الکترونیک کمک کند. به همین دلیل در این مقاله قصد دارم تاکتیکهای تجربه کاربری که در افزایش درآمد کسب و کار اینترنتی موثر ...

استراتژی های حفظ مشتری,اهمیت حفظ مشتری,حفظ مشتری

استراتژی حفظ مشتری آنلاین

در هر استراتژی بازاریابی اینترنتی یا طرح ارتباطی آنلاین، مشخص کردن اهداف و داشتن یک استراتژی روشن در پشت طرح اصلی برای رسیدن به موفقیت بسیار ضروری است. این مقاله بر روی ایجاد یک طرح عملی برای حفظ مشتری آنلاین متمرکز شده است که بر پایه حفظ و رشد وفاداری مشتریان می باشد. حفظ و نگهداری مشتری باید در مرکز توجه شما در استراتژی بازاریابی اینترنتی باشد. همچنین این طرح باید بر پایه ایجاد ...

انجام بازاریابی محتوا با بودجه محدود,بازاریابی محتوا,نحوه انجام بازاریابی محتوا با بودجه محدود

استراتژی بازاریابی محتوا با کمترین بودجه

به نظر شما بهترین راه برای برند سازی چیست؟ خیلی ساده است. پاسخ امیر قمصری: تولید محتوای باکیفیت و شگفت انگیز. اما در حقیقت حتی اگر نسبت به کاری که انجام می دهید کاملا آگاه باشید، باز هم بازاریابی محتوا یک فعالیت دلهره آور است. زیرا هنوز نیاز به صرف هزینه زیاد دارید. کمپانی بزرگ Distribion از محتوا برای افزایش ترافیک وبلاگ خود تا 2000 درصد و بهبود درآمد تا 40 درصد استفاده کرد. کمپانی ...

ابزار جستجوی کلمات کلیدی,افزایش ترافیک سایت,افزایش ترافیک وب سایت

بازاریابی محتوا و افزایش ترافیک سایت

چطور می توان محتوایی با کیفیت عالی و بر اساس کلمات کلیدی پر جستجو و ترافیک شبکه های اجتماعی، ایجاد نمود؟ بازاریابی محتوا زمانی می تواند اثربخش باشد که مشتریان بالقوه مشغول جستجو و به اشتراک گذاری مطالب شما در کانال های مختلف از جمله در صفحات اجتماعی باشند. همچنین بازاریابی محتوا زمانی کارایی لازم را از خود بروز می دهد که تعداد زیادی از مشتریان مشغول جستجو در آنها باشند و ...

اساس بازاریابی محتوا,بازاریابی هدفمند چیست,تولید محتوا بر اساس سئو

تکنیک های یک بازاریابی اینترنتی هدفمند

دوستان عزیزم، مقاله ای که برای شما آماده کردم، مقاله ای طولانی می باشد که با توجه به اهمیت آن، پیشنهاد می کنم حتما تا انتها مطالعه کنید تا دریابید تکنیک های مهم برای موفقیت در یک بازاریابی اینترنتی هدفمند چیست و اساس بازاریابی محتوا به چه صورت است. ترکیب دو قدرت سئو و محتوا همه ما می دانیم که هدف نهایی بازاریابی اینترنتی، جلب توجه و ایجاد علاقه میان کاربران است. ...

اساس بازاریابی محتوایی,استراتژی تولید محتوا,اهداف بازاریابی محتوا

5 راه موثر ترکیب بازاریابی محتوا و سئو

همان طور که در مقالات گذشته به آن اشاره شد، بیش از 90 درصد افراد در فضای مجازی، بازاریابی محتوایی و سئو را یکسان می دانند. همچنین باید بدانید که داشتن یک محتوای مناسب به تنهایی نمی تواند تضمین کننده سئو سایت باشد. همه شما دوستان مقالات متعددی که توسط نیوسئو ارائه شده است را مطالعه نموده اید، پس این مورد را می توانید به خوبی درک نمایید که تولید محتوا تنها عامل مهم در سئو ...