ضروری
تقویم تولید محتوا,تولید محتوا شرکت,تیم تولید محتوا

3 نکته برای غلبه بر موانع تولید محتوا

تولید محتوا نقش مهمی در موفقیت بازارایابی اینترنتی دارد. بعلاوه، فرایند تولید محتوا می تواند موفقیت استراتژی بازاریابی محتوایی شما را تضمین کند. بزرگترین موانع در مسیر موفقیت بازاریابی محتوایی مربوط به فرآیند این کار هستند. در این مقاله، به شما آموزش می دهیم چگونه این موانع را پشت سر بگذارید. همه ما می دانیم بازاریابی محتوایی برای کسب و کار ما مهم است. ما می دانیم که باید وبلاگ نویسی کنیم. ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویدئویی,تبلیغات انیمیشنی

تولید ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای – تکنیک ها

تولید ویدئو های تبلیغاتی حرفه ای، یکی از عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی اینترنتی می باشد. با ویژگی ها و عناصر اصلی ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای در قسمت قبل آشنا شدیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که با چه تکنیک هایی می توانیم ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای را با صرف بودجه محدود بسازیم؟ حالا که ویژگی ها و عناصر اساسی برای تولید ویدئو با نرخ ...

مشاهده بیشتر
آموزش ساخت ویدئو تبلیغاتی,تولید محتوای ویدیویی,تولید ویدئو

تولید ویدئوهای تبلیغاتی حرفه ای – ویژگی ها

تولید ویدئو تبلیغاتی حرفه ای برای افزایش بازدید سایت و جذب مشتریان، از تکنیک های بازاریابی اینترنتی می باشد. هر روزه میلیون ها میلیون پست وبلاگی منتشر می شود. این روند چند سالی است که ادامه دارد. این اعداد با افزایش سایت های جدیدی که همگی بر سر بازدید سایت رقابت می کنند، به صورت نمایی (توانی) افزایش پیدا می کند. این رشد نمایی مخصوصا از زمانی شروع شده است که ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بک لینک اسپم,تکنیک های مخرب

5 تکنیک مخرب رقبای کسب و کار و روش های مقابله با آنها

موقعیت های بازاریابی اینترنتی بسیار زیادی برای کسب و کارها در وب به وجود آمده است، با این حال عدم امنیت بالایی را نیز شاهد هستیم. در این مقاله که از سایت searchenginewatch ترجمه شده است به ارائه 5 روش مقابله با رقبایی که تهدیدی برای کسب و کار شما به حساب می آیند، می پردازیم. از دست دادن ترافیک وب سایت در یک روز (که بیشتر اوقات 80% مشتری ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بازاریابی و تبلیغات,بازاریابی و تبلیغات 2018

3 تغییر بازاریابی و تبلیغات در سال 2018

بازاریابی و تبلیغات در سال 2018 چه تغییراتی خواهند کرد؟ بازاریابی اینترنتی، مدتی است که شاهد تغییرات شگرفی نبوده است. قطعا، ما مجبور به بهینه سازی وب سایت های خود برای به وجود آوردن تجربه کاربری بهتر بر روی موبایل و همچنین سئو سایت متناسب با جدیدترین الگوریتم های گوگل بودیم. شبکه های اجتماعی هم رونق بیشتری پیدا کرده اند؛ اما اتفاق خیلی خاصی هم در زمینه شبکه های اجتماعی ...

مشاهده بیشتر
AMP در ایمیل,AMP در جیمیل,ایمیل مارکتینگ

تکنولوژی AMP در جیمیل و تاثیر آن بر بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی یکی از موثر ترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد. گوگل قصد دارد تکنولوژی AMP را به ایمیل نیز اعمال کند؛ اما این برای بازاریابی ایمیلی به چه معناست؟  آیا تا به حال تعداد پیام های غیر منطقی که به ایمیل تان ارسال شده است را شمرده اید؟ انتقادهای زیادی به این پلتفرم در سالهای اخیر شده است، اما به عنوان متدی برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان، از ...

مشاهده بیشتر
flash sale چیست,بازاریابی اینترنتی,تخفیف اجناس

راهنمای اعمال تخفیف ویژه فروشگاه های اینترنتی

تخفیف فروشگاه اینترنتی یا Flash sale در تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی، جهت افزایش فروش و بالا بردن بازدید فروشگاه اینترنتی به کار می رود. در سال 2012 فروشگاه اینترنتی J.C Penny، از ارائه بن تخفیف خودداری کرد. در عوض، محصولاتی جدید با شعار “تخفیف همه روزه” ارائه کرد. ایده خوبی به نظر می رسد! اینطور نیست؟ اما در سال 2012، فروش تخفیف دار محصولات در این فروشگاه آنلاین، 25% کاهش ...

مشاهده بیشتر
ضروری
اهمیت ویدئو مارکتینگ,بازاریابی ویدئویی,فیلم های تبلیغاتی

بازاریابی ویدئویی در سال 2018

بازاریابی ویدئویی قدرتمند ترین ابزار بازاریابی اینترنتی در عصر کنونی می باشد. شرکت سازنده فیلم های تبلیغاتی، Wyzowl، نتایج چهارمین تحقیق خود را در خصوص آینده ویدئو مارکتینگ ارائه داده است.  بر اساس نتایج موجود در این تحقیق، سال 2018، سالی پر رونق برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار خواهد بود. در این تحقیق 570 نفر شرکت کرده اند که آمار موجود در آن، منطبق با پاسخ این شرکت ...

مشاهده بیشتر
بازاریابی اینترنتی,بالا بردن سئو,بهبود سئو سایت

بهبود سئو سایت به کمک تایید اجتماعی

تأیید اجتماعی (social proof) می تواند برای استراتژی بازاریابی اینترنتی شما به شدت موثر باشد اما در عین حال می تواند بر تلاش های شما در زمینه سئو هم تأثیر بگذارد. تأیید اجتماعی به معنای ایجاد اعتبار و اعتماد نسبت به کسب و کارتان به وسیله نمایش دادن تفکر دیگران راجع به آن می باشد. به جای اینکه خودتان کسب و کارتان را تبلیغ کنید، این کار را از طریق ...

مشاهده بیشتر
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی ویروسی

۱۰ نکته موفقیت در کمپین روابط عمومی

کمپین روابط عمومی چیست؟ کمپین روابط عمومی (Public Relation)، مجموعه ای از فعالیت هایی است که به صورت پیشرفته برنامه ریزی شده اند و مرتبط با هدف خاصی هستند. این مسئله با دیگر بخش های PR مثل تاکتیک های تبلیغاتی حال حاضر، تبلیغات پولی و واکنش به رویدادها در تضاد است. امروزه نیز، با رشد سریع بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی شبکه های اجتماعی، سرعت PR نیز بسیار بیشتر شده است. به ...

مشاهده بیشتر