بازاریابی اینترنتی,پلن مارکتینگ,تکنولوژی صوتی

طراحی پلن بازاریابی برای جستجوی صوتی – دستیار صوتی

طراحی پلن بازاریابی (Marketing plan) در عصر جدید دیجیتال، از راههای موفقیت در بازاریابی اینترنتی می باشد. نوشتن طرح توجیهی بازاریابی اینترنتی به کمک مارکتینگ پلن، جهت موفقیت در کسب و کار اینترنتی شما موثر می باشد. در مطلب زیر، که ترجمه ای از پست منتشر شده در سایت MOZ می باشد، شما را راهنمایی می کنیم که چگونه برای جستجوی صوتی آمادگی لازم را کسب کنید. همچنین به موازات آن این مسئله را یادآوری می کنیم که صنعت ما بسیار بزرگ، در هم پیچیده و تحول پذیر است و اینکه مسلما باید برای این تحول ها آماده باشیم. به نظر من، صدا فقط یک ویژگی نیست، بلکه راه کاملا جدیدی از برقراری ارتباط با ماشین ها است که می تواند بعد دیگری به زندگی هایمان بدهد. صدا، سکوی بزرگ رقابت در عصر جدید دیجیتال ...

اشتراک گذاری داستان,بازاریابی اینترنتی,جوامع در شبکه های اجتماعی

علایق و خواسته های کاربران شبکه های اجتماعی

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی بر روی بازاریابی اینترنتی برندها، تاثیر بسزایی دارد. می خواهید برنده شبکه های اجتماعی باشید؟ در این مقاله می توانید علایق و خواسته های دنبال کننده های خود را پیدا کنید. مردم احساسات متفاوتی درباره شبکه های اجتماعی دارند. دوستش دارند. از آن متنفر هستند. از آن برای کسب و کارشان استفاده می کنند. بر روی آن برند سازی می کنند. از آن خارج می شوند. مجدد به آن باز می گردند. با همه پیام هایی که برای کاربران می آید، بازاریابان چطور می توانند در راس شبکه های اجتماعی کاربران قرار بگیرند؟ علاوه بر آن، کاربران واقعا چه انتظاری از شبکه های اجتماعی دارند؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله دنبال کنید. چیزهایی که کاربران شبکه های اجتماعی می خواهند: جوامع در شبکه های اجتماعی به زمانی ...

استراتژی بازاریابی ویدئو,اهمیت ویدئو مارکتینگ,تبلیغات دهان به دهان

سه روش بهبود بازاریابی ویدئویی

بازاریابی ویدئویی (video marketing) سریع ترین راه برای توضیح ویژگی های خاص محصولات شما می باشد و به شما این امکان را می دهد تا به لطف محبوبیت پلتفرم های قدرتمند بازاریابی ویدئویی، از مخاطبین بیشتر و گسترده تری استفاده کرده و فروش و تبدیل های خود را افزایش دهید. اما آیا بازگشت سرمایه یا ROI در عملیات ویدئو مارکتینگ به سادگی امکان پذیر است؟ این روزها، همه شرکت ها بالاخره با روشهای گوناگون، تکنیک های بازاریابی ویدئویی را اجرایی می کنند. آنها این کار را با پخش ویدئوهایی در رابطه با رضایت و نظرات مشتریان، یا ساخت ویدئوهای آموزشی انجام می دهند (در قالب وبینارها و دوره ها). به هر حال امروزه شاهد محتوای ویدئویی بسیاری هستیم که برندهای گوناگون آنها را می سازند. اما چقدر از این شرکت ها نتایج ملموس ...

افزایش بازدید سایت,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی در تعطیلات

بازاریابی موتورهای جستجو در تعطیلات

بازاریابی اینترنتی با موتورهای جستجو یا بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing)، پروسه به دست آوردن ترافیک و بازدید از سوی موتورهای جستجو، به دو روش پولی و غیرپولی است. حال چگونه می توانیم در تعطیلات، به رشد بازاریابی جستجویی سایت خود ادامه دهیم؟ کسب و کارها اغلب در زمان تعطیلات یا قبل از آن رشد خوبی دارند، اما اغلب اوقات شرکت های بازاریابی پس از سال جدید قدرت خود را از دست می دهند.  کاهش دادن تلاش های همیشگی پس از یک فصل پر مشغله، کار ساده ایست. اما اگر شما فرد باهوشی باشید، در ماه های ابتدایی سال جدید به کار و تلاش های خود ادامه خواهید داد. در اینجا می توانید عملیات لازم برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی، در سال 2018 را مشاهده کنید: سریعا کار خود را با ...

استراتژی برندینگ,افزایش آمار بازدید سایت,افزایش ترافیک سایت

تاثیر استراتژی نظرات مشتریان بر سئو سایت

سئو سایت به کمک استراتژی نظرات مشتریان را در این مقاله آموزش سئو بررسی می کنیم. استراتژی نظرات مشتریان چطور می تواند بر روی سئو سایت تاثیرگذار باشد؟ Chris Bullick مدیریت و ریاست خدمات بازاریابی، سخنرانی جالبی درباره تاثیرگذاری نظرات بر تصمیمی که مشتریان برای خرید محصولات میگیرند، داشت که در این مقاله به آن می پردازیم. وقتی راجع به ایده دخالت دادن فاکتور نظرات مشتریان در استراتژی برند صحبت می کنیم، می توانیم از آمار و ارقام زیر برای تصمیم گیری بهتر استفاده کنیم: 90% مصرف کنندگان پیش از خرید، نظرات را می خوانند. 31% از مشتریان، احتمال دارد که تا 31% بیشتر، زمان خود را بر روی کسب و کاری که نظرات بهتری دارد بگذارند. نظرات مشتریان، از آنجا که محتوای نوشته شده به دست کاربران هستند، می توانند منجر به ...

Content Marketing,بازاریاب محتوا,بازاریابی اینترنتی

9 مهارت بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا (Content Marketing) نوعی بازاریابی اینترنتی است که از طریق آن می توانید افراد را جذب کسب و کار خود کرده و آنها را به مشتریان سودآوری تبدیل کنید. اما آیا شما مواردی که برای موفقیت در دنیای مدرن بازاریابی امروز لازم است، را در دست دارید؟ با تغییر چشم انداز بازاریابی، نیازها و انتظارات پیرامون بازاریابی محتوایی نیز تغییر می کند. حتی اگر بهترین نویسندگان را هم به کار بگیرید، باز هم باید راهی برای ارتقاء مهارت های بازاریابی خود پیدا کنید. البته اگر می خواهید متفاوت باشید! از آنجا که کسب و کارها به دنبال جذب استعدادهای برتر برای تکمیل بخش های ارتباطی و بازاریابی خود هستند، اغلب می خواهند افراد مجرب و متخصص این حرفه را جذب کنند. به لطف برنامه ها و دروس تاریخ گذشته دانشگاه، خلاء ...

استوری اینستاگرام,انواع روشهای بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی

بازاریابی شبکه های اجتماعی در سال 2018

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از انواع روشهای بازاریابی اینترنتی است که در آن از طریق برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان، توجه آنان به کسب و کار شما جلب شده و دیر یا زود به عنوان مشتری اقدام به خرید محصول شما خواهند نمود.  سال جدید، چالش های جدیدی را هم برای بازاریابی شبکه های اجتماعی به دنبال دارد. خوشبختانه، الان بهترین فرصت برای مرور استراتژی شبکه های اجتماعی است. هر سال جدیدی که از راه می رسد، میبایست اطمینان داشته باشیم که به طور موثر از تمامی پلتفرم های اجتماعی استفاده می کنیم. اگر بازاریابی شبکه های اجتماعی، برای شما در سال 2017 آن طور که انتظارش را داشتید پیش نرفته است، الان بهترین فرصت برای تحلیل اشتباهاتی است که انجام داده اید. اگر هم با استراتژی شبکه های اجتماعی خود سال موفقی ...

استراتژی بازاریابی اینترنتی,استراتژی های بازاریابی اینترنتی,افزایش فروش در بازار رقابتی

هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش

بازاریابی اینترنتی بر روی افزایش فروش آنلاین محصولات شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. آیا به دنبال افزایش فروش هایتان هستید، اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید؟ این راهنما به هفت استراتژی بازاریابی اینترنتی برای افزایش فروش های شما می پردازد. یک تایمر به وب سایتتان اضافه کنید این ترفند کوچک می تواند تغییرات شگفت انگیزی در فروش های شما ایجاد کند. همه ما آنها را دیده ایم؛ شمارش معکوس برای پایان فروش ها و کد تخفیف برای خرید در 5 دقیقه آینده و غیره. این تایمرها بی دلیل بر روی سایت قرار نگرفته اند. دلیل آن ایجاد احساس فوریت و اضطرار است. تایمر به مردم می گوید زمان بسیار محدودی برای خرید دارند و آن ها را به خرید کردن زودتر از زمانی که می خواستند مجبور می کند. ایجاد اضطرار یک ...

اتوماسیون بازاریابی,اشتباهات اتوماسیون بازاریابی,بازاریابی ایمیلی

راهنمای اتوماسیون بازاریابی – قسمت چهارم

بازاریابی اینترنتی به کمک اتوماسیون بازاریابی برای افزایش فروش بسیار موثر است. در مقالات گذشته بازاریابی اینترنتی نیوسئو درباره مفاهیم و استراتژی اتوماسیون بازاریابی صحبت کردیم. در این بخش پایانی، قصد داریم نکات پیام رسانی اتوماسیون بازاریابی و اشتباهات رایج در آن را بررسی کنیم.  بهترین توصیه ها برای پیام رسانی اتوماسیون بازاریابی در این بخش، می توانید برخی تکنیک ها و توصیه های مختصر و مفیدی را مشاهده کنید، که با توجه به آنها می توانید اتوماسیون بازاریابی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. خود را به هدفتان برسانید سریعا برای خود هدف گذاری کرده و هدفی واضح و مشخص داشته باشید. همه ما در طول روز، زمان محدودی داریم و یکی از چیزهایی که افراد برای آن صبر کمی دارند، پیام های طولانی است. افراد فقط می خواهند بدانند ...

اتوماسیون بازاریابی,استراتژی اتوماسیون بازاریابی,بازاریابی اینترنتی

راهنمای اتوماسیون بازاریابی – قسمت سوم

مفاهیم اتوماسیون بازاریابی را در مقاله گذشته بازاریابی اینترنتی بررسی کردیم. در اینجا نیز به بررسی گام های مهم برای ساخت استراتژی اتوماسیون بازاریابی می پردازیم: اهداف خود را مشخص کنید  این مورد ممکن است بیش از حد واضح به نظر برسد، اما قبل از انجام هر کاری، باید دقیقا بدانید که می خواهید اتوماسیون بازاریابی در چه موردی به شما کمک کند تا بر طبق آن بتوانید برای استراتژی خود برنامه ریزی کنید. آیا می خواهید مشتری های هدایت شونده بیشتری داشته باشید؟ آیا می خواهید از طریق بازگشت مشتریان به درآمد برسید؟ آیا می خواهید در طول فصل تخفیف، فروش های بیشتری داشته باشید؟ هر کدام از این اهداف، نیاز به استراتژی متفاوتی دارد. بنابراین باید دقیقا بدانید اهداف اصلی شما چیست. تشخیص اهداف مسلما درک نیازهای مشتریان در هر مرحله از ...