ده ویژگی یک بازاریاب حرفه ای

بازاريابي و فروش,بازاریاب حرفه ای,بازاریاب حرفه ای کیست حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 5]

در بازارهای پر رقابت کاری، همیشه راههایی وجود دارد که محصول و کسب و کار ما را از سایرین متمایز میکند و باعث پیشی گرفتن ما با دیگر رقبایمان میشود. گاهی موضوعات کوچیک و پیش پا افتاده محسوب می شوند، اما می توانند مهمترین موضوعات در پیشرفت ما در بازارهای کسب و کار باشند.

چشم ها و گوش های بازاریابان، فروشندگان و کارآفرینان حرفه‌ ای برای شکار فرصت‌ ها حساس است. از هر فرصتی برای بازاریابی و فروش کالاها و ارائه خدمات خود استفاده می کنند. در واقع، آنها فرصت شناسهای بسیار خوبی هستند و سعی می کنند در صورت پیدا شدن فرصت، سریعاً از آن استفاده کنند. فروشندگان حرفه‌ ای، انسانهای موفقیت جو و کمال طلبی هستند.

فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ ای بهتر است با صنعتی که در آن کار میکنند، آشنایی نزدیک داشته باشند. در واقع باید بتوانند تمام نکات و مسائل کسب‌ و کار خود را کاملاً شناسایی کنند و سعی نمایند بیشتر و بهتر از رقبا، به مشتریانِ خود ارزش بدهند.

فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ ای، جسارت و ریسک پذیری عجیبی در کارهای خود دارند و بیش از اندازه احتیاط نمی کنند. دائماً در حال برنامه‌ ریزی و انجام ریسکهای متفاوت هستند. دائماً در حال تصمیم‌ گیری‌ های بزرگ و کوچکند. از هیچ عامل و مانعی در زندگی خود واهمه ندارند.

بازاریابی و فروش,بازاریاب حرفه ای,بازاریاب حرفه ای کیست

مشخصات بازاریاب حرفه ای

1- مانند یک پزشک حرفه ای عمل میکند.

2- نه شنیدن را به عنوان بخشی از حرفه خود پذیرفته است.

3- درصدد فرصتی برای جذب مشتری می باشد.

4- به حرفه بازاریابی و فروش علاقمند است.

5- مثبت نگر است.

6- به شدت پیگیر است.

7- گستره ارتباطی بالایی دارد.

8- کارایی و اثربخشی بالایی دارد.

9- اهل یادگیری می باشد و به شدت آموزش پذیر است.

10- مردم را دوست داشته و نگاه مشتری مدارانه ای دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *