راهکارهای فروش موفق – قسمت دوم

استراتژی فروش موفق,ایده های فروش,تکنیکهای فروش
میزان اهمیت : ضروری
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 5 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 3 امتیاز : 5]

کسانی که شرکت دارند و دارای مشتریان کلی هستند توجه کنند.

فروشنده موفق برای هر مشتری یک پایگاه داده یا پرونده درست می کند و در این پرونده کلیه اطلاعاتی را که از مشتری به دست می آورد را ثبت می کند.
این پرونده به عنوان یک منبع مهم و با ارزش در شرکت ماست که قبل از ملاقات بعدی با مشتری به آن مراجعه کنیم، نکات مهم را یادداشت برداری کنیم و با آمادگی نزد مشتری برویم. این پرونده به تعامل سازنده بین ما و مشتری و توسعه ارتباط کمک می کند.
یکی از محاسن فوق العاده این کار این است که ما نیازهای احتمالی مشتری خویش را تشخیص داده و وقتی به او می گوییم، به شدت جذب ما می شود و از کار کردن با ما لذت می برد …

چند توصیه به شما فروشندگان و بازاریان عزیز

✅ مخاطب خود را خوب بشناسید. قابلیت های ذهنی شان را در نظر بگیرید و همیشه توضیحات خود را از پیش طرح ریزی کنید.

✅ از سؤال پرسیدن و پاسخ دادن خجالت نکشید. همیشه از فهمیده شدن نقطه نظر خود به شکل صحیح، اطمینان کامل حاصل کنید.

✅ برای توضیح موضوعات تازه از مثال و بیانی ساده بهره بگیرید، به ویژه اگر مخاطب شما حرفه ای نیست. استفاده از زبان تخصصی یا واژه های فنی می تواند اثر معکوس داشته باشد.

✅ اغلب کارآفرینان موفق تمایل دارند از اشتباهات و موفقیت های دیگران یاد بگیرند. شما نیز باید درس گرفتن از دیگران را برای خود به یک عادت تبدیل کنید و کسب و کار خود را بهبود ببخشید.


6 نظر در مورد مقاله “ راهکارهای فروش موفق – قسمت دوم ” ثبت شده است
  1. پس فردا دیره :

    سلاااام مثل همیشه عاااااااالی خیلی لایک یه خواهشی داشتم اگر میتونید در مورد بادی لنگوئجم صحبت کنید


  2. محمد مهدی فراسو :

    سلام خدمت شما خب کتاب بخونیم. در مورد همه چیز کتاب هست. لطفا و خواهشا کتاب بخونیم.
    اول تشکر میکنم از مطالب عالی و خوبتون که در اختیار همه قرار میدید و دوم اینکه یکسری کتاب از آلن پیز برای بهتر شناختن زبان بدن وجود داره که توصیه میکنم بخونید :
    چگونه افکار دیگران را بخوانیم؟
    زبان بدن (نوشته آلن و باربارا پیز)
    و ….


  3. مهرداد شاکری :

    با سلام واحترام
    استاد گرامی
    میشه خواهش کنم باز هم در مورد فروش و بازاریابی تو کانال تون فایل صوتی بگذارید و بیشتر از تجربیاتی که شما در این زمینه داشته و لمس کرده اید صحبت کنید میدونم کار شما بسیار کامل است و تمام نکات مهم را میفرمایید و از اینکه اینقدر دقیق نکات بازاریابی و تکنیک های فروش موفق رو ارائه میکنید ممنونم


  4. نیره پیامی :

    درود
    مواردی ک گفته شد به نظرم برای مدیران هم مهمه نه فقط فروشندگان و بازاریابان.

    ممنون


  5. Hasan Khan :

    سلام
    چطوری ی فروشنده معمولی که مثلا کفاشی داره، همه اطلاعاتی ک از مشتری گیر میاره رو ثبت کنه؟
    اونم مشتری ای ک ممکنه دیگه برنگرده!


    • ناظر سایت :

      با سلام
      همانطوری که در ابتدای مقاله مطرح شده است، کسانی که شرکت دارند و دارای مشتریان کلی هستند بهتر است اطلاعات مشتریان را ثبت نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *