روشهایی برای تقویت هوش کسب و کارمان

روزنامه های کسب و کار,شبکه های اجتماعی,کسب و کار حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 1 امتیاز : 5]

با ۵ روش زیر خود را نسبت به تغییرات بازار به‌ روز نگه دارید و هوش کسب و کار خود را تقویت کنید:

1- در مجلات و روزنامه‌ های اینترنتی کسب و کار مشترک شوید.

اشتراک در نشریات مختلف و مطالعه مطالب آنها تا جایی که وقت ما اجازه می‌ دهد می تواند نتایج مفیدی برای کسب و کار ما داشته باشد. مجلات و وب ‌سایت‌ های مفیدی از قبیل Bloomberg Business Week ،Consumer Reports ،Fast Company ، Financial Times ،Wall Street Journal ،Wired ،Small Business Trends و Inc نمونه های خارجی و نشریاتی مانند دنیای اقتصاد و … به عنوان نمونه داخلی تنها چند نمونه از نشریات کسب و کار هستند که اخبار مربوط به آخرین روندهای کسب و کار نوپا و کوچک و مسائل مربوط به اقتصاد را پوشش می‌ دهند.
اگر بیشتر از گوشی‌ همراه و تبلت استفاده می‌ کنید ذخیره کردن مطالب مورد علاقه‌ ی خود این فرصت را به ما خواهد داد تا در اوقات فراغت و یا زمان‌ هایی که معمولاً در مسیر رفت و برگشت به محل کار و در وسایل نقلیه عمومی هدر می‌ روند به آنها دسترسی داشته‌ باشید.

روزنامه های کسب و کار,شبکه های اجتماعی,کسب و کار

2- در شبکه‌ های اجتماعی فعال باشید.

یکی از بهترین راه‌ های به‌ روز ماندن، استفاده از شبکه‌ های اجتماعی است. از طریق گروه‌ های LinkedIn ،Facebook ،Google Plus ،Twitter و Pinterest می‌توانیم نکاتی را با کسانی که در صنعت ما فعال‌اند رد و بدل کنیم. شبکه‌های مجازی همچنین محل خوبی برای سؤال درباره‌ی روندهای در حال ظهور و یافتن بهترین روش‌های موجود برای انجام امور مربطه به #کسب_و_کار هستند.

3- نیم‌ نگاهی به آمارهای موجود در دنیای #کسب_و_کار داشته باشیم.

آژانس‌هایی مثل Bureau of Economic Analysis Census Bureau و National Bureau of Economic Research از داده‌ ها و اطلاعات آماری که می‌ تواند در ایده‌ یابی بر اساس روندهای موجود در آمریکا و کشورهای دیگر به ما کمک کند، گزارش می‌ دهند. صفحه‌ های مربوط به اخبار اقتصادی و کسب و کار خبرگزاری‌ ها و روزنامه‌ های داخلی نیز گزینه‌ ی خوبی برای این منظوراند.

4- به انجمن‌ های مختلف صنعتی که در آن فعال هستیم بپیوندید.

حتی اگر توان همکاری با سازمان‌ های صنعتی و تجاری را ندارید، عضو شدن در یکی از آنها یا پیگیری آنها می‌ تواند برای کسب و کار ما مفید باشد. این گروه‌ ها فرصتی عالی برای شبکه‌ سازی و بررسی نحوه‌ ی برخورد دیگران با چالش‌ ها و ایجاد راه‌ های جدید برای ارائه‌ ی خدمات به مشتری هستند.

5- از آموزش‌ های رایگان موجود در اینترنت بهره ببرید.

Score ، Small Business Administration و Small Business Development Center همگی مطالب، دوره‌ ها، وبینار، وبلاگ و منابع دیگر آموزشی رایگان دارند که به ما در گسترش و توسعه‌ ی کسب و کار خود و به‌ روز ماندن در موضوعات مهم مربوط به کسب و کار کمک می‌ کنند.
ما به‌ عنوان صاحب کسب و کاری نوپا و کوچک قطعاً از ارزش وقت گران‌ بهای خود آگاهیم. پس اختصاص دادن کمی وقت برای درک روندهای در حال پیدایش در صنایع مختلف می‌ تواند منافع زیادی داشته باشد. باید با این روش‌ ها تلاش کنیم تا هوش کسب و کار خود را تقویت کنیم و در دنیایی که تغییرات در آن لحظه به لحظه اتفاق می‌ افتد، تا حد ممکن به‌ روز بمانیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *