روانشناسی فروش – قسمت دوم

کالا جدید,کالا یا خدمات,کالاهای جدید حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 2 امتیاز : 3]

وقتی می خواهیم کالای جدیدی را به مشتریانمان معرفی و ارائه نماییم، آن را به عنوان کالایی اصلاح شده و پیشرفته در مقایسه با نمونه های مشابه معرفی کنیم، نه کالایی جدید.

مشتریان در هنگام خرید نیازمند چه مشاوره و راهنمایی هایی هستند؟

آنها به نکاتی احتیاج خواهند داشت تا بتوانند به آنها کمک کند که کارهای خود را به نحو احسن و با کاراییِ بیشتری انجام دهند. زمانیکه روی این موضوع تمرکز کنیم که چگونه و به چه طریقی می خواهیم به مشتریان خود کمک کنیم، در این صورت راهکارهایی به ذهنمان خواهد رسید که باعث می شوند راحت تر و موفق تر فروش کنیم و مشتریانمان هم با اطمینان و اشتیاق بیشتری از ما خرید نمایند.

کالا جدید,کالا یا خدمات,کالاهای جدید

وقتی مشتریان ما ادعا می کنند که کالا یا خدمات ما از کالا و خدمات مشابه رقبای ما گرانقیمت تر و پرهزینه تر است، در چنین شرایطی می توانیم به کیفیت برتر محصولاتمان به عنوان یک مشخصه و ویژگی بارز و متمایز اشاره نماییم و مشتری را قانع کنیم که دارد با قیمتی کمی بالاتر از بقیه، محصول باکیفیت تری را خریداری می نماید.

مهمترین فایده ای که یک محصول یا خدمت می تواند برای خرده فروشان داشته باشد این است که سود خالص آنها را افزایش دهد. هدف هر کسب و کار و تجارتی از اقدام به فروش، بهینه سازی عملکرد کسب و کار، افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و افزایش گردش وجوه نقدی و جریان نقدینگی و بالا بردن سود است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *