در شرایط رکود و رونق بازار چه باید کرد؟

افزایش درآمد,حفظ مشتریان,حفظ مشتریان فعلی حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 1 امتیاز : 5]

در شرایط رکود و رونق بازار، شرکت ها باید از مشتریانی کە با آن ها دارای روابط تجاری کوچک و بزرگ می باشند حفاظت و نگهداری نمایند. از دست دادن چیزی کە داریم بسیار رنج آورتر از چیزی است کە تاکنون آن را نداشته ایم.
دلیل مهم دیگر برای حفظ مشتریان فعلی این است کە با توجه به آمارهای جهانی احتمال آن کە مشتریان فعلی خرید خود را تکرار کنند ۲۵ برابر بیشتر از مشتریانی است کە تاکنون هیچ گونه خریدی از شما انجام نداده اند. در کل فروشنده باید بداند کە ایجاد ارتباط با مشتری فعلی بسیار آسانتر از سایرین است.

بنابراین لطفا سعی کنید جهت نگه داری مشتریان کنونی خود همه توان خود را به کار ببرید و هموااااااااااااااره با آن ها در ارتباط باشید که اولین نکته در افزایش درآمد شماست.

افزایش درآمد,حفظ مشتریان,حفظ مشتریان فعلی

لطفا صبر داشته باشید تا افزایش فروش داشته باشید!

یک  فروشنده‌ ی حرفه‌ ای در خیلی از مواقع باید از خود نرمش نشان دهد. به عبارتی دیگر یک مشتری هنگام خرید کردن ممکن است چند بار نظرش عوض شود و شما را مجبور کند که مدل، رنگ، سایز و یا نوع‌ های مختلفی را برای او نمایش دهید، یا اینکه در موقع پرداخت درخواست تخفیف کند که این رفتار کاملاً مرسوم است.

یک فروشنده‌ ی موفق در تمام مراحل فروش باید از سعه‌ ی صدر بالایی برخوردار باشد و رفتار خود به هنگام لحظه‌ ی ورود تا خروج را با یک آهنگ مناسب حفظ کند و نه تنها سبب جذب مشتری شود بلکه باعث شود مشتری چیزهایی را که در آن خرید در ذهن نداشته است را هم از او بخرد …


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *