روانشناسی فروش – قسمت پنجم

اعتماد مشتری,اعتماد مشتریان,برخورد اول با مشتری حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 2 امتیاز : 5]

15 تا 20 کلمه ای که در همان ابتدای جلسه با مشتری از دهان ما خارج می شود، سرنوشت و تکلیف بقیه ی گفتگو بین ما و مشتری را مشخص می نماید. اینجاست که میگویند: “مواظب حرف زدنتان باشید!” نکته: خوش پوش ترین و شیک ترین فروشندگان، همیشه بیشترین درآمد را دارند.
⁣مشتری وقتی تصمیم میگیرد از ما خرید کند که ابتدا خوب به حرف هایش گوش کرده باشید و نیازهایش را با شما در میان گذاشته باشد، تمام جوانب قضیه را سنجیده و در مورد همه چیز به خوبی فکر کرده باشد، و به این نتیجه و اطمینان رسیده باشد که خریدن کالا یا خدمات شما برای او منفعتی دارد یا اینکه باری از روی دوش او برمیدارد.

اعتماد مشتری,اعتماد مشتریان,برخورد اول با مشتری

بیش از 95 درصد از تأثیر که در همان برخورد اول بر روی مشتری می گذارید، مربوط است به ظاهر و طرز لباس پوشیدن شما. هرگز از تأثیر تعیین کننده ی ظاهر و لباس هایتان بر روی ذهن نیمه هوشیار مشتری تان غافل نشوید.

مواظب عملکرد و رفتارتان در همان 30 ثانیه ی ابتدایی جلسه با مشتری خود باشید! سعی کنید در این 30 ثانیه توجه و اعتماد او را جلب کنید. در همین مدت کوتاه، میتوانید ذهنیت مثبتی برای خرید کردن در او ایجاد کنید.

انتخاب با ماست …


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *