چهار دلیل عمده در فروش نرفتن یک کالا

افزايش فروش,افزایش فروش,بازار هدف حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 9 امتیاز : 5]

اگر کسب و کاری را آغاز کرده ایم و مشتریانی داریم، بنابراین فروش ما قابل افزایش می باشد. نکته مهم آن است که از روش‌ های مناسب برای افزایش فروش استفاده کنیم. بعضی از این راهها ها بلافاصله فروش را افزایش می‌ دهند.

4 دلیل عمده در فروش نرفتن یک کالا

1- عمر فروش کالا به پایان رسیده است. یعنی کالا دیگر نیاز عمده مشتریان را برآورده نمیکند. شاید تکنولوژی جدیدی، جایگزین آن محصول در بازار شده است. مثل دوربین دیجیتال به جای دوربین عکاسی دارای نگاتیو. در هر صورت تکنولوژی مقصر نیست.

2- حصول به درستی به بازار هدف معرفی نشده است.

3- محصول به درستی برای بازار هدف انتخاب نشده است.

4- افراد خبره و نیز تدابیر مناسب، برای فروش محصول در بازار هدف انتخاب نشده اند.

افزایش فروش,افزایش فروش,بازار هدف

سوالات کابردی:

۱ـ چه بهبودی در محصولات خود می‌ توانیم ایجاد نماییم تا جذاب‌ تر شوند و راحت‌ تر فروش بروند؟

۲ـ چگونه می‌ توانیم به کمک استفاده از راهکارهای بازاریابی، فروش خود را تغییر دهیم و به فروش بیشتری دست یابیم؟

۳ـ چه محصولات و خدمات جدیدی را می‌ توانیم برای فروش ارائه دهیم؟

۴ـ چگونه می‌ توانیم حجم متوسط هر فروش را افزایش دهیم؟

۵ـ چه می‌ توانیم بکنیم که مشتریان ما بپذیرند به قیمت بالاتری کالاهای ما را خریداری کنند؟

۶ـ باتوجه به علم و اطلاعاتی که از این مقاله بدست آوردید، چه اقداماتی را بلافاصله انجام خواهید داد؟

لطفاً در مقالات دیگر با ما همراه باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *