ویژگی های یک فروشنده خوب

چگونه یک فروشنده حرفه ای شویم,روش های افزایش فروش,روشهای فروش بیشتر
میزان اهمیت : معمولی
حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!) مدت زمان تخمینی مطالعه این مقاله 5 دقیقه می باشد.
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 4 امتیاز : 5]

چگونه یک فروشنده حرفه ای شویم

یک «فروشنده‌ ی حرفه‌ ای» کسی است که:

  • فروش را در کوتاه‌ ترین و به ساده‌ ترین روش انجام می‌ دهد. به‌ همین جهت فروشنده‌ ی خوب، فروشنده‌ ای نیست که لزوماً فروش بالا داشته باشد!
    ممکن است یک فروشنده، تخفیف زیاد بدهد و فروشش را بالا ببرد؛ ولی شرکت سودی نکند!
    حتی ممکن است فروشنده‌ ای مشتری را فریب دهد!!! مجبورش کند به خریدِ چیزی که به آن نیاز ندارد!!!
  • فروشنده‌ ی حرفه‌ ای، کسی است که در پایانِ فروش‌ اش، هم خود و هم خریدار خوشحال باشند.
    به همین جهت نشانه فروشنده حرفه‌ ای مجموعه‌ ای از این موارد است:
    ۱. فروش بالا
    ۲. فروش مجدد
    ۳. فروش به معرفها (یعنی خریدار، مشتری بیاورد). فروشنده، مشاورِ خریدار است:
    در برخی اجناس قیمت خیلی مهم است.
    برای مثال: وقتی خریدار محصولات پرمصرفی مثل برنج، روغن یا نان و کره و شیر و ماست و گوشت و … بخواهد؛ قیمت خیلی مهم است ولی حجمِ فروش بالاست و هر روز مصرف می‌شود. همین حجمِ بالای فروش موجبِ سودِ فروشنده می‌شود بنابراین نمی‌تواند روی هر جنس سود بالایی بگیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *