پاسخگویی مؤثر به اعتراضات مشتری

اعتراضات فروش,اعتراضات مشتری,پاسخ به اعتراضات مشتری حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 1 امتیاز : 5]

بازاریابی و رفتار مناسب با مشتری بسیار مهم است.

بهتر است بدانیم که بازاریابی فقط قربان صدقه مشتریان رفتن نیست! باید با مردم طوری رفتار کرد که گویی مشتری چند صد میلیونی هستند.

هر شخصی حتی اگر مشتری نباشد حداقل ۲۰۰ نفر را می شناسد که می تواند تبلیغ ما را پیش آنها بکند …

هیچ فروشی بدون اعتراض انجام نمی شود.

اعتراض‌ ها نشانگر علاقه هستند.  

اعتراضات فروش,اعتراضات مشتری,پاسخ به اعتراضات مشتری

هر‌چه مشتری احتمالی سوالات بیشتری درباره محصولات و خدمات ما بپرسد، احتمال اینکه علاقه کافی برای خرید آن‌ پیدا کند، بیشتر است.
«قانون شش» در مورد اعتراضات صدق می کند. این قانون می گوید تعداد اعتراضات به یک خدمت یا محصول بیشتر از شش مورد نیست.

لطفا یک ورق کاغذ بردارید، خودتان را جای مشتری بگذارید، به خودتان اعتراض کنید و پاسخ آن را یادداشت کنید.

انتخاب با شماست …


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *