چند توصیه مهم برای زندگی شغلی

انواع زندگی شغلی,زندگی شغلی,زندگی شغلی چیست حتما در کانال تلگرام نیوسئو عضو شوید (در کانال محتوایی هست که در سایت نیست!)
لطفا به این مطلب رای دهید
[رای ها : 1 امتیاز : 5]

با دو واقعیت ساده میتوانید خودتان را گران کنید:

1- کاری را یاد بگیریم، که در بازار برای آن تقاضا باشد.
2- آن کار را بهتر از بقیه امجام دهیم.

چند توصیه کلیدی :

1- در 22 تا 26 سالگی در دو شرکت کار کنیم. یکی، کمپانی بزرگ چندین ساله که در آن یک فرآیند را به طور کامل بیاموزیم و بامفهوم ساختار سازمان آشنا شویم. یکی شرکت کوچکتر و موفق که با مدیر یا مالک آن دائما در تماس بوده و مفاهیم چون عملگرایی و جاه طلبی را یاد بگیریم.

2- مدیریت مدیرمان اهمیت بالاتری از مدیریت کارکنانمان دارد.

3- صنعتمان را کاملاً عوض نکنیم. حتی المقدور به همان صنعت و یا صنایع مشابه برویم.

4- در شش سال اول زندگی شغلی، درآمد کم اهمیت ترین چیز است.

5- از شبکه سازی در صنعتمان در داخل و خارج کشور غافل نشویم.

6- طوری کار کنیم که انگار شرکت خودمان است و در آستانه ورشکستگی هستیم.

7- هرگز هرگز هرگز روابط خانوادگی، عاطفی و دوستانه را در محیط کار ایجاد نکنیم.

8- بدون سابقه مدیریت، مدیریت خواندن مسخره است.

9- شیک ترین لباسهایمان را در محیط کار بپوشیم.

ممکن است ما مسئول زمین خوردنمان نباشیم
اما…
مسئول از جا بلند شدن ، قطعاً خودمان هستیم

مهم نیست چه اتفاقی افتاده است
مهم این است که ناامید نشویم و به راه مان ادامه دهیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *